|
The Grudge
|
łapa pompy wspomagania klimatyzacji audi a3 1.8 turbo agu golf mk4 Łapa pompy wspomagania z audi a3 1.8 turbo agu Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgktvD.html
pompa wspomagania audi a3 1.8 turbo agu golf mk4 Pompa z audi a 3 1.8 turbo agu Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgktlF.html
blok 1.8 turbo vw golf 4 IV audi a3 Agu 150 km Witam.Na sprzedaz blok z silnika 1.8 t 150 km agu z golfa 4 z roku 1998.W razie pytan tel lub olx.Polecam Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgi0rp.html
Rozrusznik Bosch VW GOLF III OCTAVIA PASSAT 1.6 1.8 2.0 ABF Mam do sprzedania fabrycznie regenerowany rozrusznik numer 020_911_023 pasuje do :
SKODA
Octavia 1.6 [AEE] 09.1996-09.2000
Octavia 1.6 [AEE][AEH] 02.1997-05.1998
Octavia 1.8 Turbo [AGU] 03.1998-
Octavia 1.9 SDi [AQM] 11.2001-12.2003
Octavia 1.9 TDi [AGR] 11.2001- AT
VW
Caddy 1.6 [1F] 11.1995-05.1997
Corrado 1.8 16V [KR] 08.1991-07.1992 AT
Corrado 1.8 G60 [PG] 08.1991-09.1993 AT
Corrado 2.0 i [ADY] 10.1994-07.1995 AT
Corrado 2.0 i 16V [9A] 08.1991-07.1995 AT
Golf II 1.8 GTi [DX] 08.1990-12.1992
Golf III 1.4 [ABD] 07.1993-07.1995
Golf III 1.6 [AEA] 04.1995-12.1997
Golf III 1.8 [AAM] 11.1991-05.1998
Golf III 2.0 [2E] 07.1993-09.1994
Golf III 2.0 [AKR] 05.1997-04.1999
Golf III 2.0 GTi [2E] 11.1991-09.1994
Golf III 2.0 GTi [AKR] 05.1997-12.1997
Golf III 2.0 GTi 16V [ABF] 08.1992-12.1997 AT
Golf IV 1.8 [AAM] 08.1991-10.2000
Golf IV 1.8 [ANN] 06.1998-10.2000
Passat 1.6 [AEK] 10.1994-12.1995 AT
Passat 1.6 [AFT] 12.1995-03.1997 AT
Passat 1.8 [ADZ] 10.1994-05.1997 AT
Passat 1.8 16V [KR] 08.1991-07.1992 AT
Passat 2.0 [2E] 08.1991-09.1994 AT
Passat 2.0 [ADY] 10.1994-07.1995 AT
Passat 2.0 16V GT [9A] 08.1991-09.1993 AT
Polo 1.6 [1F] 11.1995-09.1997
Polo 1.6 [AEH] 10.1999-09.2001
Polo 1.6 [AUR] 07.2000-09.2001
Polo 1.8 [ADZ] 01.1997-09.2001
Polo 2.0 [ADC] 08.1999- AT
Sharan 1.8 Turbo 20V [AJH] 11.1997-05.1998 AT
Sharan 2.0 [ADY] 09.1995-05.1998 AT
Vento 1.4 [AEX] 07.1995-12.1997
Vento 1.6 [ABU] 10.1994-07.1995
Vento 1.8 [AAM] 11.1991-12.1997
Vento 2.0 [2E] 11.1991-09.1994
Vento 2.0 [AKR] 05.1997-12.1997
Numery rozrusznika:
111748 CARGO
DRS6290 DELCO
25-1355 ELSTOCK
CS618 HC PARTS
LRS00785 LUCAS
455548 VALEO
VS329 VALEO
020_911_023 VW
020_911_023A VW
020_9110_23AX VW
1HS911023B VW
STR50043 WOODAUTO
Możliwy odbiór osobisty Radomsko / Kraków lub wysyłka. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDcZo01.html
cewki zapłonowe audi a3 1.8 turbo golf mk4 agu Cewka wypełni sprawna pochodzi z silnika audi a3 1.8 turbo agu Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgksOz.html
Półoś Golf 4 1.8 turbo Agu Witam mam do sprzedania półoś golf 4 1.8 turbo.Nie posiada luzów na przegubach gumy w dobrym stanie nie skruszałe polecam. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgOJ4T.html
Silnik 1,8 turbo Agu a3 golf leon kompletny Kompletny silnik 1,8 Turbo 150km AGU
Pochodzi z audi a3 2000r
Silnik odpala bez problemu cichutko pracuje,przebieg 150tys km
gwarancja
mozliwosc montazu silnika na miejscu Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeehzJ.html
FILTR OLEJU FILTRON OP526/1 OP 526/1 Golf III IV O nas: Firma Uni-System powstała w roku 2006. Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze. Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:
lCzęści samochodowel lTechnika grzewczal lTechnika chłodniczal lŚwiadectwa energetyczne l lMultimedialne punkty informacyjnel
Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta Kontakt Uni-System os. Witkowice Nowe 27 31-234 Kraków e-mail: sklep@unisystem.com.pl
tel. 512 936 111 (pn.- pt. godz. 9-17) Wysyłka towarów Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską. Odbiór osobisty Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym Płatności
lwpłata na konto bankowe numer konta: 56 2490 0005 0000 4500 6312 7649l lPrzesyłka za pobraniem l lPłatność gotówkąl
Filtr oleju FILTRON OP 526/1
Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.
Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.
Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.
Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.
Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.
Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" międzyinnymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors,Saab, Ford
Wymiary filtra:
- A - 79 mm
- B - 72 mm
- C - 62,5 mm
- G - UNF 3/4'-16
- H - 120 mm
- by-pass valve - TAK
- anti-drain back valve - TAK
- anti-syphon valve - NIE
Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta
Zastosowania:
Osobowe Marka________ Model________ Typ________ Silnik________ Produkowany________ Uwagi________ AUDI AUDI 80 2.0 16V 6A 1990/8 -> 1991/9 - AUDI AUDI 80 2.0 E 16V ACE 1992/8 -> 1994/12 - AUDI AUDI 80 2.0 E 16V Avant ACE 1993/2 -> 1996/2 - AUDI AUDI 80 2.6 E ASC 1992/7 -> 1994/12 - AUDI AUDI 80 2.6 E Avant ASC 1992/7 -> 1996/2 - AUDI AUDI 80 2.8 E AAH 1991/9 -> 1994/12 - AUDI AUDI 80 2.8 E Avant AAH 1991/9 -> 1996/2 - AUDI AUDI 80 QUATTRO 2.0 16V ACE 1992/4 -> 1994/12 - AUDI AUDI 80 QUATTRO 2.0 16V Avant ACE 1992/12 -> 1995/7 - AUDI AUDI 80 QUATTRO 2.0 E 16V 6A 1990/8 -> 1991/8 - AUDI AUDI 80 QUATTRO 2.2 RS2 Avant ADU 1994/3 -> 1995/5 - AUDI AUDI 80 QUATTRO 2.2 S2 ABY 1993/2 -> 1994/12 - AUDI AUDI 80 QUATTRO 2.2 S2 Turbo Avant ABY 1993/2 -> 1995/5 - AUDI AUDI 80 QUATTRO 2.6 ABC 1992/6 -> 1994/12 - AUDI AUDI 80 QUATTRO 2.6 E Avant ABC 1992/7 -> 1995/5 - AUDI AUDI 80 QUATTRO 2.8 AAH 1991/9 -> 1994/12 - AUDI AUDI 80 QUATTRO 2.8 E Avant ABC 1992/8 -> 1995/5 - AUDI AUDI 90 2.3 E 20V 7A 1988/8 -> 1991/7 - AUDI AUDI 90 2.3 E 20V 7A 1990/4 -> 1991/7 - AUDI AUDI 90 QUATTRO 2.3 E 20V 7A 1988/6 -> 1991/9 - AUDI AUDI 90 QUATTRO 2.3 E 20V 7A 1990/4 -> 1991/9 - AUDI AUDI 100 2.0 E 16V ACE 1992/1 -> 1994/6 - AUDI AUDI 100 2.6 E ABC 1992/3 -> 1994/6 - AUDI AUDI 100 2.8 E AAH 1990/12 -> 1994/6 - AUDI AUDI 100 QUATTRO 2.6 E ABC 1992/4 -> 1994/6 - AUDI AUDI 100 QUATTRO 2.8 E AAH 1990/12 -> 1994/6 - AUDI AUDI 100 QUATTRO S4 2.2 Turbo AAN 1991/8 -> 1994/6 - AUDI AUDI 200 QUATTRO 2.3 20V Avant 3B 1990/8 -> 1990/12 - AUDI AUDI 200 QUATTRO 2.3 20V Kat. 3B 1990/8 -> 1990/12 - AUDI AUDI A3 I 1.6 - 1996/12 -> 2003/5 - AUDI AUDI A3 I 1.8 20V - 1996/9 -> 2003/5 - AUDI AUDI A3 I 1.8 20V Turbo - 1996/12 -> 2003/5 - AUDI AUDI A3 I 1.8 S3 - 1999/3 -> 2001/9 - AUDI AUDI A3 I 1.8T Qattro - 1996/12 -> 2003/5 - AUDI AUDI A3 I 1.8T Qattro 20V - 1998/10 -> 2003/5 - AUDI AUDI A3 II 1.6 BGU 2003/5 -> 2005/9 - AUDI AUDI A3 II 1.6 BGU 2005/10 -> - AUDI AUDI A4 (B5/8D2,8D5) 1.6 - 1995/1 -> 2001/8 - AUDI AUDI A4 (B5/8D2,8D5) 1.8 20V - 1995/1 -> 2001/8 - AUDI AUDI A4 (B5/8D2,8D5) 1.8 Turbo AJL 1997/12 -> 2001/8 - AUDI AUDI A4 (B5/8D2,8D5) 2.7 RS4 Quattro - 2000/6 -> 2001/9 - AUDI AUDI A4 (B6/8E2,8E5) 1.6 ALZ 2001/1 -> - AUDI AUDI A4 (B6/8E2,8E5) 1.8T - 2000/11 -> - AUDI AUDI A4 (B6/8E2,8E5) 2.0 ALT 2000/11 -> - AUDI AUDI A6 1.8 AFY 1997/5 -> 2005/5 - AUDI AUDI A6 1.8 - 1997/7 -> 2001/5 - AUDI AUDI A6 1.8 20V ADR 1995/12 -> 1997/2 - AUDI AUDI A6 1.8T - 1997/1 -> 2005/5 - AUDI AUDI A6 2.0 - 1995/9 -> 1997/2 - AUDI AUDI A6 2.0 16V - 1994/6 -> 1997/2 - AUDI AUDI A6 2.0 20V ALT 2001/5 -> 2005/5 - AUDI AUDI A6 2.3 AAR 1994/6 -> 1995/12 - AUDI AUDI A6 2.6 V6 ABC 1994/6 -> 1997/2 - AUDI AUDI A6 2.8 V6 AAH 1994/6 -> 1997/2 - AUDI AUDI A6 QUATTRO 1.8 20V ADR 1995/12 -> 1997/2 - AUDI AUDI A6 QUATTRO 1.8T - 1997/2 -> 2005/5 - AUDI AUDI A6 QUATTRO 2.0 16V ACE 1994/6 -> 1997/2 - AUDI AUDI A6 QUATTRO 2.2 Turbo S6 AAN 1994/6 -> 1997/7 - AUDI AUDI A6 QUATTRO 2.3 AAR 1994/6 -> 1995/12 - AUDI AUDI A6 QUATTRO 2.6 V6 ABC 1994/6 -> 1997/2 - AUDI AUDI A6 QUATTRO 2.8 V6 AAH 1994/6 -> 1997/2 - AUDI AUDI A6 QUATTRO 4.2 V8 RS6 - 2002/6 -> 2004/10 - AUDI AUDI COUPE 2.0 ABK 1995/9 -> 1997/1 - AUDI AUDI COUPE 2.0 16V ACE 1992/8 -> 1997/1 - AUDI AUDI COUPE 2.3 - 1995/9 -> 1997/1 - AUDI AUDI COUPE 2.3 E 20V 7A 1990/8 -> 1991/7 - AUDI AUDI COUPE 2.3 E 20V 7A 1990/8 -> 1991/7 - AUDI AUDI COUPE 2.3 Kat. NG 1995/9 -> 1997/1 - AUDI AUDI COUPE 2.6 E ABC 1992/8 -> 1997/1 - AUDI AUDI COUPE 2.8 E ABC 1992/8 -> 1997/1 - AUDI AUDI COUPE QUATRO 2.2 KV 1984/10 -> 1988/10 - AUDI AUDI COUPE QUATRO 2.2 JT 1985/8 -> 1988/10 - AUDI AUDI COUPE QUATRO 2.2 KV 1988/11 -> 1991/7 - AUDI AUDI COUPE QUATRO 2.2 S2 3B 1990/9 -> 1992/9 - AUDI AUDI COUPE QUATRO 2.2 S2 ABY 1992/10 -> 1997/1 - AUDI AUDI COUPE QUATRO 2.2 Turbo RR 1990/8 -> 1991/7 - AUDI AUDI COUPE QUATRO 2.3 E 20V 7A 1990/5 -> 1997/1 - AUDI AUDI COUPE QUATRO 2.3 E 20V 7A 1990/8 -> 1991/7 - AUDI AUDI COUPE QUATRO 2.3 E Kat. NG 1995/9 -> 1997/1 - AUDI AUDI COUPE QUATRO 2.6 E ABC 1992/8 -> 1997/1 - AUDI AUDI COUPE QUATRO 2.8 E - 1991/8 -> 1997/1 - AUDI AUDI TT 1.8 20V BFV 2005/4 -> 2006/8 - AUDI AUDI TT 1.8 20V BVR 2005/9 -> 2006/8 - AUDI AUDI TT 1.8 20V Turbo - 1998/10 -> 2005/10 - AUDI AUDI TT 1.8 20V Turbo - 1998/10 -> 2006/8 - AUDI AUDI TT 1.8 Turbo - 2001/1 -> 2006/8 - AUDI CABRIOLET 1.8 20V ADR 1997/1 -> 2000/10 - AUDI CABRIOLET 2.0 16V ACE 1995/6 -> 2000/10 - AUDI CABRIOLET 2.0 E ABK 1995/9 -> 2000/10 - AUDI CABRIOLET 2.6 E ABC 1993/6 -> 1996/12 - AUDI CABRIOLET 2.6 V6 ACZ 1995/5 -> 2000/10 - AUDI CABRIOLET 2.8 E AAH 1992/11 -> 2000/10 - SEAT ALHAMBRA 1.8i T 20V - 1998/10 -> 2000/6 - SEAT ALHAMBRA 2.0i ABF 1996/8 -> 2000/6 - SEAT ALHAMBRA 2.0i SE ADY 1996/4 -> 2000/6 - SEAT ALTEA 1.6 - 2004/4 -> 2005/9 - SEAT ALTEA 1.6 - 2005/10 -> - SEAT CORDOBA I 1.6i Vario AHU 1996/8 -> 1997/9 - SEAT CORDOBA I 1.6i Vario AHU 1997/10 -> 1999/6 - SEAT CORDOBA I 2.0 GTi AGG 1993/10 -> 1999/6 - SEAT CORDOBA I 2.0i 16V ABF 1996/8 -> 1999/6 - SEAT CORDOBA II 1.6i AEH 1999/7 -> 2002/12 - SEAT CORDOBA II 1.8T 20V AQX 1999/7 -> 2002/12 - SEAT CORDOBA III 2.0 AZL 2003/3 -> 2005/9 - SEAT CORDOBA III 2.0 AZL 2005/10 -> - SEAT IBIZA II 2.0i AGG 1993/3 -> 1999/8 - SEAT IBIZA II 2.0i 16V ABF 1996/8 -> 1997/9 - SEAT IBIZA II 2.0i 16V ABF 1997/10 -> 1999/8 - SEAT IBIZA III 1.6 16V - 1999/8 -> 2002/12 - SEAT IBIZA IV 1.8T 20V - 2004/2 -> - SEAT IBIZA IV 2.0 - 2003/5 -> 2005/9 - SEAT IBIZA IV 2.0 - 2003/5 -> 2005/9 - SEAT IBIZA IV 2.0 - 2005/10 -> - SEAT IBIZA IV 2.0 - 2005/10 -> - SEAT IBIZA V 2.0 CEKA 2008/9 -> - SEAT INCA 1.6i 1F 1995/11 -> 2000/10 - SEAT LEON I 1.6 - 1999/11 -> 2000/12 - SEAT LEON I 1.6 BFQ 2005/10 -> - SEAT LEON I 1.8 20V - 1999/11 -> 2005/10 - SEAT LEON I 1.8 20V BAM 2003/5 -> - SEAT LEON I 1.8 20V Turbo - 1999/11 -> 2005/10 - SEAT LEON II 1.4 16V BUD 2006/6 -> - SEAT LEON II 1.6 - 2005/8 -> 2005/9 - SEAT LEON II 1.6 - 2005/10 -> - SEAT TOLEDO I 1.6i AFT 1996/11 -> 1999/3 - SEAT TOLEDO II 1.4 16V AHW 1999/7 -> 2006/5 - SEAT TOLEDO II 1.8i - 1999/3 -> 2006/5 - SEAT TOLEDO III 1.6 - 2004/11 -> 2005/9 - SEAT TOLEDO III 1.6 - 2005/10 -> - SKODA FABIA I 2.0 - 1999/9 -> 2005/9 - SKODA FABIA I 2.0 - 2005/10 -> - SKODA OCTAVIA I 1.6i AFT 1997/5 -> 2000/11 - SKODA OCTAVIA I 1.6i AVU 2000/9 -> - SKODA OCTAVIA I 1.8i 20V AGN 1996/9 -> - SKODA OCTAVIA I 1.8T AYQ 1997/8 -> - SKODA OCTAVIA I 2.0 AYQ 1999/4 -> 2004/9 - SKODA OCTAVIA II 1.6 16V BGU 2004/5 -> 2005/9 - SKODA OCTAVIA II 1.6 16V BGU 2005/10 -> - SKODA SUPERB 2.0i AZM 2001/9 -> - VOLKSWAGEN BORA 1.6 16V BGU 2004/12 -> 2005/5 - VOLKSWAGEN BORA 1.6i AEH 1998/10 -> 2005/5 - VOLKSWAGEN BORA 1.8i AGN 1998/10 -> 2005/5 - VOLKSWAGEN BORA 1.8T 20V - 2000/10 -> 2005/5 - VOLKSWAGEN BORA 2.0i AYQ 1998/10 -> 2005/5 - VOLKSWAGEN CORRADO 1.8i 16V KR 1989/4 -> 1992/7 - VOLKSWAGEN CORRADO 2.0i ADY 1993/4 -> 1995/12 - VOLKSWAGEN CORRADO 2.0i 16V 9A 1991/8 -> 1995/12 - VOLKSWAGEN GOLF II 1.6 EZ 1983/8 -> 1991/10 - VOLKSWAGEN GOLF III 1.6i AFT 1994/7 -> 1997/7 - VOLKSWAGEN GOLF III 1.8i - 1995/9 -> 1997/7 - VOLKSWAGEN GOLF III 1.8i Syncro ADZ 1995/9 -> 1997/7 - VOLKSWAGEN GOLF III 2.0i GTI AGG 1994/9 -> 1997/7 - VOLKSWAGEN GOLF III 2.0i GTI 16V ABF 1992/8 -> 1997/7 - VOLKSWAGEN GOLF III 2.0i Syncro AGG 1995/8 -> 1997/7 - VOLKSWAGEN GOLF IV 1.6i AEH 1997/8 -> 2007/6 - VOLKSWAGEN GOLF IV 1.8i AGN 1997/8 -> 2007/6 - VOLKSWAGEN GOLF IV 1.8i Turbo AGU 1997/8 -> 2007/6 - VOLKSWAGEN GOLF V 1.4 16V - 2005/10 -> - VOLKSWAGEN GOLF V 1.6 16V BAS 2003/9 -> 2005/9 - VOLKSWAGEN GOLF V 1.6 16V BAS 2005/10 -> - VOLKSWAGEN JETTA III 1.6 16V BGU 2005/7 -> - VOLKSWAGEN NEW BEETLE 1.6 - 1999/10 -> - VOLKSWAGEN NEW BEETLE 1.8T - 1998/6 -> - VOLKSWAGEN NEW BEETLE 2.0i AYQ 1998/6 -> - VOLKSWAGEN PASSAT (3A2/5) 1.8i AAM 1994/9 -> 1997/5 - VOLKSWAGEN PASSAT (3A2/5) 1.9 TDI AFN 2000/11 -> 2005/9 - VOLKSWAGEN PASSAT (3A2/5) 2.0i 16V ABF 1994/1 -> 1997/5 - VOLKSWAGEN PASSAT (3A2/5) 2.0i GT 16V 9A 1991/8 -> 1993/9 - VOLKSWAGEN PASSAT (3A2/5) 2.0i Syncro - 1995/9 -> 1997/5 - VOLKSWAGEN PASSAT (3B2/3B5) 1.8i - 1996/10 -> 2000/11 - VOLKSWAGEN PASSAT (3B3/3B6) 1.6 ALZ 2000/11 -> 2005/9 - VOLKSWAGEN PASSAT (3B3/3B6) 2.0i - 2000/11 -> 2005/9 - VOLKSWAGEN PASSAT (3C2/3C5) 1.6 16V - 2005/3 -> - VOLKSWAGEN POLO II 1.0i Coupe AAU 1992/8 -> 1994/9 - VOLKSWAGEN POLO III 1.6i 100 Classic - 1995/12 -> 1999/9 - VOLKSWAGEN POLO III 1.6i 75 AEA 1995/12 -> 2001/10 - VOLKSWAGEN POLO III 1.6i 75 Classic 1F 1994/10 -> 1995/7 - VOLKSWAGEN SHARAN 1.8i T 20V - 1997/9 -> 2000/3 - VOLKSWAGEN SHARAN 1.8i T 20V - 2000/4 -> - VOLKSWAGEN SHARAN 2.0i ADY 2000/4 -> - VOLKSWAGEN TOURAN 1.6 16V BGU 2003/8 -> 2005/9 - VOLKSWAGEN TOURAN 1.6 16V BGU 2005/10 -> - VOLKSWAGEN TOURAN 2.0 Eco-Fuel BSX 2006/3 -> - VOLKSWAGEN VENTO 1.8i - 1994/9 -> 1998/10 - VOLKSWAGEN VENTO 2.0i AGG 1994/9 -> 1998/10 - VOLKSWAGEN VENTO 2.0i 16V - 1992/1 -> 1993/8 - Dostawcze Marka Model Typ Silnik Produkowany Uwagi VOLKSWAGEN CADDY II 1.6i 1F 1995/11 -> 2004/1 - VOLKSWAGEN CADDY III 1.6 BGU 2004/2 -> 2005/9 - VOLKSWAGEN CADDY III 1.6 BGU 2005/10 -> - VOLKSWAGEN CARAVELLE 2.0i (T5,7HM) AXA 2003/5 -> - VOLKSWAGEN TRANSPORTER/BUS (T5) 2.0 AXA 2003/5 -> -
Numery innych producentów/zamienniki: WL7071 - WIX, PP-4.6.5 - Sędziszów, H14W27 - Henghst, OC 264 - Knecht
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach
e-mail: sklep@unisystem.com.pl
UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje [DANE_EU]OjPde5T3wYAfJUvma4fGl2gbrLfGtgtiS8EeRI299Crx1MSYDU0uDcSP20DN5ME3BLraHFeArUrc76gUweABG3wTLqgASAANfIOkEiDvO1s=[/DANE_EU] Link: allegro.pl/-i6076309463.html
Silnik kompletny 1.8 T, turbo , agu, skoda, seat, vw, audi stan igła. Witam sprzedam silniczek kompletny jak w opisie przebieg lekko ponad 150tyś. km. Z silnika została zdemontowana turbinka bo była mi potrzebna na podmiankę i już jej nie demontowałem. Założyłem tą co zdemontowałem jest sprawna ale ma ok 290tyś. km. Wymieniłem ją z powodu błędnej diagnozy bo był hałas wydobywający się z filtra powietrza jak się potem okazało po wymianie było to samo winny był zawór DV (upustowy) który nie zbijał doładowania/nadciśnienia występującego po nagłym zamknięciu przepustnicy. Golf miał na niej moc taką samą jak tej co założyłem. Posiadam też ECU,( licznik 1/2 FIS, moduł centralnego zamka i stacyjkę z kluczykiem lecz od golfa 4 więc pin IMMO nie będzie pasował do ECU, więc silnik na tym komplecie octawia+ golf nie odpali ( piszę by nie było nieporozumień można IMMO zdjąć i będzie wszystko OK. Nie sprzedaję części proszę nie pytać czy mam jakieś części - dziękuję.
Nie wysyłam silnika nie zajmuję się takimi rzeczami tylko odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu, filtr powietrza/obudowę to mogę dołożyć bo widziałem ją ostatnio że leży.
ps. Sprzedaję kompletny silnik/ nie myty, który kupiłem wraz z samochodem i mi obecnie zajmuje miejsce, stan widoczny na foto wraz ze sprzęgłem i kołem 2 masowym?. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdWTXl.html
Silnik słupek AGU 1.8 T 150 Turbo Octavia I Golf IV Audi A3 Seat Leon Silnik AGU w bardzo dobrym stanie,nigdy nie pracował na LPG
1.8 turbo 150KM.cena za sam silnik,słupek bez osprzętu Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgw4QW.html
kolektor ssący audi a3 1.8 turbo golf mk4 wtryski przepustnica Kolektor wtryski przepustnica wszystko w komplecie lub osobno silnik audi a3 1.8 t agu Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgksE1.html
VW Golf IV 270 KM 1.8T Gaz ZAMIANA na tanszy Witam wszystkich. od razu powiem ze nie mam parcia na sprzedaz bo wiem co mam i jest wart swojej ceny. Ale do rzeczy. Golf IV 1.8T AGU na szerokim kanale. turbo K04 OD S3 po kapitalnej regeneracji i w zaprzyjaznionym zakladzie i nie na hinskich gratach. Silnik przed modyfikacjami rozebrany i uszczelniony po kapitalnym remoncie na pierscieniach panewkach kobelnschmidt-a ,glowica kompletna zrobiona. GAZ do 300 KM chodzi bez problemu. Strojone indywidualnie. -wtryski 440 BOSCH -donpipe 3' -dolot3' -wydech 2.5' przelot na 2 tlumnikach - sprzegło nowe sztywne -fmic centralny -felgi 18' 215/40 zimowe 16 stalowki oba komplety bdb. zimowki wrecz nowe. -zegary doladowania turbo tem. oleju i cis oleju. -chlodnica oleju 8 rzedowa. -zawieszenie gwintowane FK w bdb stanie -pakiet zderzakow r32. -fotele kubełkowe recaro -hamulce 312mm nowe ok 2 tys przebiegu. zawieszenie tulejki sworznie wsio nowe. oczywiscie posiadam serie zawieszenie zderzaki turbo kolektor smic itd. CENA do nego. bez felg 18 i gwintu odliczyc 2800zl. Mysle ze cana nie jest wygorowana na takie auto po tych modyfikacjach, kupowane nowe czesci i nie oszczedzane . dbane przeze mnie jak to tylko mozliwe. cale auto wypolerowane pastami menzerna. . Dziekuje tym ktorzy tylko chca sie przewiesc. Auto ubezpieczone i zarejestrowane na mnie od 2014 r. nie jestem handlarzem. 531 - pokaż numer telefonu - mozliwa zamiana. na kazda oferte odpowiem.
cena do negocjacji propozycje mile widziane
-ABS
-El. szyby z domykaniem.
-C.zamek z pilotem x2 kluczuki
-alarm
-immobilizer
-climatronic sprawny nabity odgrzybiony
-wspo. kier
-halogeny
-AIR BAG
-el. podgrzewane lusterka
-radio pioneer USB MP3
-komp. pokładowy
-kubelki recaro (bdb) Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgqLe9.html
silniczek silniczki podnoszenia szyb audi a 3 1.8 t golf mk4 Silniczki z audi a3 1.8 turbo 3 d agu Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgkt5P.html
obudowa uszczelniacz uszczelniacza walu vw golf IV seat skoda 1.8t AGU Witam.Na sprzedaz posiadam obudowe uszczelniacza od strony rozrzadu z Vw golfa 4 z silnika 1.8 turbo 150 km AGU.W razie pytan tel lub olx.Polecam Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgJF9D.html
Zawór Turbiny N75 audi vw seat skoda 06A906283E Nowy zawór sterowania TURBINĄ N75 AUDI VW oryginalny
DO SILNIKÓW 1,8 TURBO KOD SILNIKA: AWT / AGU / AUM / ARX / AUQ / BKV / BJX / BBU / BLZ
NUMERY OE:
589 - pokaż numer telefonu - C 589 - pokaż numer telefonu - C
589 - pokaż numer telefonu - F 589 - pokaż numer telefonu - F
06A906283E 06A 906 283 E
Pasuje do:
AUDI
AUDI
AUDI
AUDI
SEAT
SEAT
SEAT
SEAT
SKODA
SKODA
VW
VW
VW
VW
A3
A4
A6
TT
IBIZA
CORDOBA
LEON
TOLEDO
OCTAVIA I
SUPERB I
BEETLE
GOLF IV
PASSAT B5
POLO
199 - pokaż numer telefonu - 3
199 - pokaż numer telefonu - 9
199 - pokaż numer telefonu - 5
199 - pokaż numer telefonu - 2
199 - pokaż numer telefonu - 0
199 - pokaż numer telefonu - 2
199 - pokaż numer telefonu - 6
199 - pokaż numer telefonu - 4
199 - pokaż numer telefonu - 1
200 - pokaż numer telefonu - 8
199 - pokaż numer telefonu - 0
199 - pokaż numer telefonu - 1
199 - pokaż numer telefonu - 2
200 - pokaż numer telefonu - 0
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDf1OOw.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plciaglawalka.htw.pl
|
|
Cytat |
Haniebna śmierć to coś jeszcze gorszego niż hańba. Seneka Młodszy Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie. J.Przybylski Factum est illud, fieri infectum non potest - uczynione jest uczynione, nie można tego odczynić. Plaut Dla aktywnego człowieka świat jest tym, czym powinien być, to znaczy pełen przeciwności. Luc de Clapiers de Vauvenargues (1715 - 1747) Dictum, factum - (dosł. słowo, fakt) słowo się rzekło; powiedziane
|
|