|
The Grudge
|
WYNN'S TURBO CLEANER czyszczenie sprężarki turbiny 200ml Posiadam całe linie produktów marek CRC - LIQUI MOLY ELRING - LOCTITE - WYNN'S, nie ma ograniczeń jeśli chodzi o ilości, wysyłam towar na całą Polskę UPS DPD InPost Poczta Polska.
WYNN'S TURBO CLEANER 200 ML
Turbo Cleaner czyszczenie turbosprężarki .
Do wszystkich silników Benzynowych i Diesla turbodoladowanych.
- Czyści i usuwa brud z prowadnic i wirnika turbosprężarki bez demontażu.
- Rozpuszcza nagar, osad, smołę, węgiel i nalot.
- Przywraca turbinie pierwotną moc działania.
- Odzyskuje optymalny stosunek powietrze / paliwo.
- Nieszkodliwy dla systemów DPF oczyszczania spalin.
A. Czyszczenie turbo (poprzez dolot) bez demontażu
1. Uruchomić i zagrzać silnik. Rozłaczyć wąż w układzie dolotowym,pomiędzy filtrem powietrza i turbosprężarką / intercooler
2. W przypadku silników benzynowych: ustawić obroty silnik na około 2000 obr.
Do silników Diesla:
uruchomić silnik na biegu jałowym.W TRAKCIE CZYSZCZENIA NIGDY NIE UŻYWAJ PRZEPUSTNICY.
3. Na ciepłym silniku, dozować (pryskać) produkt do kolektora dolotowego powietrza.
4. Dozuj preparat w krótkich cyklach aby uniknąć gwałtownego wzrost obrotów i drgań silnika.
5. Po każdym cyklu dozowania odczekać aby obrotach silnika się ustabilizowały i powróciły do pierwotnego poziomu.
6. Silnik benzynowy: Jeśli to konieczne, przy dławiącą do silniku, wyrównaj obroty aby uniknąć stagnacji.
Dla silniki wysokoprężnego W TRAKCIE CZYSZCZENIA NIGDY NIE UŻYWAJ PRZEPUSTNICY.
7. Kontynuj, aż całe opakowanie 200ml produktu się opróżni.
8. Postaw pracujący silnik przez kilka minut. Zatrzymaj silnik. Podłącz wąż wlotu powietrza.
9. Uruchom i zgaś silnik 5 do 10 razy (maksymalnie 3000 obrotów na minutę) lub przejedź samochodem 5 do 10 km (nie przekraczając 3000 obr).
10.Niech silnik pracuje jeszcze co najmniej przez minutę przed zatrzymaniem.
B. czyszczenia bardzo brudnej turbo (dolotu i wylotu) z demontażem
1. Zdemontować turbosprężarkę.
2. Rozebrać turbo w taki sposób, aby turbina i prowadnice były widoczne.
3. Dokładnie spryskać wszystkie części preparatem. Poczekać kilka minut na jego nasiąknięcie.
4. Spryskaj ponownie części turbiny aby cały brud zostanie spłukany.
5. Użyj szmatki lub tkanki, aby usunąć brud.
6. Wysuszyć części sprężonym powietrzem, szmatką lub tkaniną. Sprawdź wizualnie czy nie ma uszkodzeń mechanicznych.
7. Zamontować turbo, z nowymi uszczelkami.
Po wykonanym oczyszczanie TURBINY metodą: bez demontażu lub z demontażem, aby usunąć przyczynę i zabezpieczyć przed ponownym powstaniem nagaru i zablokowaniu turbiny zalecamy używać dodatków do paliwa:
Dla samochodów benzynowych: Po użyciu Wynn's Turbo Cleaner
Dodaj jedną butelkę W29792 Petrol Clean 3 lub W29793) do zbiornika paliwa.
Benzyna Wynn's na 3 Clean natychmiast oczyścić wtryskiwaczy i komory spalania i zabrać przyczyny gromadzenia się brudu w systemie turbo i paliwa.
Dla samochodów z silnikiem diesla: Po użyciu Wynn's Turbo Cleaner Dodaj jedną butelkę Wynn'sW28392 DPF Regenerator do zbiornika paliwa. Wynn's DPF Regenerator spali nagar-sadzę na wylocie turbo i kompleksowo oczyści turbinę, zarówno na dolocie i wylocie turbo. Link: olx.pl/oferta/CID5-ID9p7p7.html
Caramba Pasta miedziana (Hochleistungs Kupferpaste) 200ml Caramba Pasta miedziana 200ml
Zastosowanie
Wysokowydajna pasta miedziana Caramba jest uniwersalną pastą zapobiegającą zapiekaniu oraz pastą montażową dla mocno obciążonych statycznie i termicznie metalowych podzespołów, jak złącza śrubowe, trzpienie, kołnierze, powierzchnie ślizgowe, turbiny, koła zębate, zawory, głowice cylindrów, układy wydechowe i powoli obracające się urządzenia.
Zalety
Wysokowydajna pasta miedziana Caramba bazuje na wysoce molekularnym oleju, nieorganicznych środkach wiążących i miedzianych dodatkach smarów stałych. Zapobiega skutecznie zapiekaniu, blokowaniu, ścieraniu i korozji ciernej metalowych podzespołów. Produkt znakomicie zabezpiecza połączenia przed korozją i zapewnia ich prawidłową pracę, również w przypadku długotrwałego oddziaływania ciepła i wpływów atmosferycznych. Wysokowydajna pasta miedziana Caramba dzięki znakomitym właściwościom smarującym ze względu na zawarty smar stały może być stosowana w zakresie temperatur od -30°C do 1100°C. Oferuje również znakomite działanie rozdzielające i ochronne pod dużym naciskiem. Jest odporna na gorącą i zimną wodę oraz jest odporna na większość kwasów i ługów, odporna na ścieranie i charakteryzuje się znakomitą przyczepnością. Ze względu na zawartość metalu nadaje się ona idealnie do stosowania jako pasta przewodząca ciepło. Znakomicie jako pasta uszczelniająca do gorących powierzchni uszczelniających, np. w piecach jako pasta do styków elektrycznych.
Sposób użycia
Wyczyścić i wysuszyć powierzchnie z wszelkich pozostałości (warstwy tlenków, farby i zgorzeliny, stare smary). Następnie nanieść za pomocą pędzla cienką warstwę wysokowydajnej pasty miedzianej Caramba i równomiernie rozprowadzić.
Uwaga!
Wysokowydajna pasta miedziana Caramba nie może być stosowana do hamulców wyposażonych w systemu ABS i ESP! Może to prowadzić do wadliwego działania układu hamulcowego! Dla hamulców wyposażonych w ABS i ESP optymalnym rozwiązaniem jest smar ceramiczny Caramba.
Pojemność
Kartusz 200ml
Link: olx.pl/oferta/CID628-ID7w4H3.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plciaglawalka.htw.pl
|
|
Cytat |
Haniebna śmierć to coś jeszcze gorszego niż hańba. Seneka Młodszy Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie. J.Przybylski Factum est illud, fieri infectum non potest - uczynione jest uczynione, nie można tego odczynić. Plaut Dla aktywnego człowieka świat jest tym, czym powinien być, to znaczy pełen przeciwności. Luc de Clapiers de Vauvenargues (1715 - 1747) Dictum, factum - (dosł. słowo, fakt) słowo się rzekło; powiedziane
|
|