Supreme Commander w obliczu wroga, nowa w folii Mam na sprzedaż grę "Supreme Commander w obliczu wroga". Gra jest nowa, w folii.
Gra zakupiona jakiś czas temu, ale z powodu braku czasu przeleżała na półce.
Na innych ogłoszeniach wystawiam też inne gry - w przypadku zakupu większej ilości udzielę rabatu np. cztery gry w cenie trzech. Link: olx.pl/oferta/CID99-ID8jzRt.html
Supreme Commander W obliczu Wroga- jak nowa PC Na sprzedaż posiadam grę Supreme Commander w Obliczu Wroga na PC.Gra jest jak nowa, zero rys.Serdecznie polecam Link: olx.pl/oferta/CID99-ID8sKhh.html
Książka "Klejnot dwóch imperiów" - nowa Cena "sklepowa" 34,80zł
Na Merlin.pl nawet 39,80zł
Opis książki
Przed dwoma tysiącami lat wielki cesarz Chin owładnięty obsesyjnym marzeniem rozkazał wznieść potężny grobowiec. Na jego straży stanęło dwunastu wojowników.Mieli strzec wiecznego spokoju władcy… by któregoś dnia mógł powrócić i zapanować nad ziemią…
Indyjska dżungla, rok 1879. Porucznik John Howard jest świadkiem czegoś tak niewiarygodnego, że nigdy nie ośmiela się tego nikomu wyjawić. Pewnego dnia znika bez śladu, a sekret znika wraz z nim.
Morze Czerwone, czasy współczesne. Praprawnuk Johna, archeolog podwodny Jack Howard, natrafia na sensacyjne znalezisko. To odkrycie każe mu rozpocząć podróż przez dwa kontynenty – od pomników chwały imperium rzymskiego, po tajemnicze ruiny starożytnych Chin i ukrytą w sercu dżungli świątynię – miejsce, które kiedyś straszliwie naznaczyło los jego przodka. Teraz Jack staje w obliczu tego samego wroga i dawno pogrzebanej tajemnicy, która może wstrząsnąć światem…
Autor: David Gibbins
tłumaczenie Jan Hensel
tytuł oryginału The Tiger Warrior
wydawnictwo AMBER
data wydania 8 października 2009
ISBN 978 - pokaż numer telefonu - 4908
liczba stron 384
kategoria thriller/sensacja/kryminał Link: olx.pl/oferta/CID751-ID6X9MN.html
The Bureau XCOM Declassified PC NOWA HIT
l Strona o mniel l Opiniel l Ofertal l Kontaktl l DODAJ DO ULUBIONYCHl
The Bureau - XCOM Declassified 59,90zł
Wersja językowa: angielska
Dystrybutor: Cenega
Rodzaj: akcja
Sugerowana cena sprzedaży: 129,90 zł
Data wydania: 23 sierpień 2013
Kod produktu: ##5918##
The Bureau - XCOM Declassified
The Bureau: XCOM Declassified to nieco odmienne spojrzenie na popularną markę gier strategicznych, w której kierowaliśmy elitarną jednostką do walki z obcymi. Tym razem mamy do czynienia z trzecioosobową strzelaniną taktyczną. W ten sposób twórcy chcieli przenieść graczy z fotela wszechwiedzącego dowódcy w buty pojedynczego żołnierza. Grę zrealizowało studio 2K Marin, czyli zespół odpowiedzialny m.in. za Bioshock 2.
Tytuł ukazuje początki organizacji XCOM, która pierwotnie nosiła nazwę Biuro. Została ona powołana przez rząd amerykański w 1962 roku, gdy cały świat drżał w obliczu wiszącej na włosku wojny nuklearnej. Głównym zadaniem protoplastów XCOM-u była ochrona obywateli USA przed szkodliwymi informacjami napływającymi z ZSRR. Zmieniło się to w chwili, gdy zagrożeniem numer jeden stała się cywilizacja pozaziemska.
Głównym wrogiem XCOM-u, jak i całej ludzkości, jest rasa kosmitów zwanych zudjari. By przetrwać, żerują oni na różnych planetach – w końcu ich uwagę przykuła Ziemia. Ponieważ zudjari są bliscy wymarcia, do walki z ludźmi wysyłają zniewoloną rasę kosmitów, znanych z gry XCOM: Enemy Unknown, choć sami też pojawiają się na polach bitwy w postaci jednostek elitarnych.
Gracz rusza na ratunek ludzkości w skórze Williama Cartera, który osobiście prowadzi do akcji trzyosobowy zespół. Jego zadaniem jest dotarcie do miejsc, gdzie odnotowano obecność kosmitów i pozbycie się zagrożenia przy pomocy siłowych rozwiązań. Choć w grze zajmujemy się przede wszystkim strzelaniem do obcych, duże znaczenie ma dobranie odpowiedniej taktyki. Pomocna w tym jest kamera zawieszona nad ramieniem postaci, system wydawania poleceń oraz osłony terenowe. Zawsze warto rozglądać się za zaawansowaną bronią obcych, którą można śmiało użyć przeciw byłym właścicielom. Nierzadko efekty takich pukawek daleko odbiegają od technologii ludzkiej i stanowią nieocenioną pomoc w boju.
Przed wyruszeniem na misję wybieramy dwóch członków drużyny, podzielonych na cztery klasy: zwiadowca skupia się na zadawaniu obrażeń, technik zajmuje się sprzętem bojowym (takim jak wieżyczki, czy miny), żołnierz wsparcia poprawia statystyki obronne kolegów, a komandos koncentruje na sobie uwagę wroga. Podczas starć możemy spowolnić czas i wydawać kompanom szczegółowe rozkazy dotyczące ruchu, ataku, bądź użycia zdolności specjalnych. Należy przy tym pamiętać, że wirtualni towarzysze nie są nieśmiertelni. Gdy zostaną powaleni, trzeba szybko im pomóc, inaczej umrą na dobre. Jest to dotkliwa strata, ponieważ członkowie zespołu awansują na kolejne poziomy doświadczenia i zyskują nowe zdolności.
Po każdej misji trafiamy do siedziby XCOM-u. Tam rozmawiamy z pracownikami biura i wybieramy misje, w których chcemy wziąć udział. Operacje podzielono na fabularne, poboczne oraz takie, na które wysyłamy członków zespołu. W czasie zadań należących do głównego wątku bywają sytuacje, w których Carter musi zdecydować o czyimś losie lub dokonać innego, niełatwego wyboru.
The Bureau: XCOM Declassified działa na silniku Unreal Engine 3.0. W oczy rzuca się sporo elementów charakterystycznych dla lat 60-tych ubiegłego wieku, kontrastujących z motywami rodem z science fiction.
Wbrew popularnym trendom, The Bureau: XCOM Declassified skupia się w całości na rozgrywce solowej i tym samym, pozbawiona jest jakiejkolwiek formy trybu wieloosobowego, czy kooperacji.
l Gry akcji l l Muzyczne l l Przygodowe l l Sportowe l l Wyścigi l l Pozostałe l
l Bijatyki l l Gry akcji l l Muzyczne l l Przygodowel l Role Playing (RPG) l l Sportowe l l Strzelaninyl l Wyścigi l l Pozostałe l
l Bijatyki l l Gry akcji l l Muzyczne l l Przygodowel l Role Playing (RPG) l l Sportowe l l Strzelaniny l l Wyścigi l l Pozostałe l
l Gry akcji l l Muzyczne l l Przygodowe l l Sportowe l l Wyścigi l l Pozostałe l
l Bijatyki l l Gry akcji l l Muzyczne l l Platformówki l l Przygodowe l l Role Playing (RPG) l l Sportowe l l Strzelaninyl l Survival Horror l l Symulacje l l Wyścigi l l Zestawy gier l l Pozostałe l
l Bijatyki l l Gry akcji l l Platformówki l l Przygodowe l l Role Playing (RPG) l l Sportowe l l Symulacjel l Wyścigi l l Pozostałel
l Dla dzieci l l Gry akcji l l Logiczne l l Muzyczne l l Przygodowe l l Role Playing (RPG) l l Sportowel l Strategie l l Symulacje l l Wyścigi l l Pozostałe l
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
Strona "o mnie"Wszystkie aukcje
l Strona o mniel l Opiniel l Ofertal l Kontaktl l DODAJ DO ULUBIONYCHl
wykonanie:fresh1.pl Link: allegro.pl/-i6087714550.html
The Bureau XCOM Declassified PS3 NOWA HIT KONSOLE PS3 PSV PSP XBOX360 WIIU 3DS FILMY
The Bureau: XCOM Declassified
KONSOLA: PLAYSTATION 3 STAN: NOWA
OKŁADKA I INSTRUKCJA: ANGIELSKA
WERSJA JĘZYKOWA GRY: ANGIELSKA
The Bureau: XCOM Declassified
to nieco odmienne spojrzenie na popularną markę gier strategicznych, w której kierowaliśmy elitarną jednostką do walki z obcymi. Tym razem mamy do czynienia z trzecioosobową strzelaniną taktyczną. W ten sposób twórcy chcieli przenieść graczy z fotela wszechwiedzącego dowódcy w buty pojedynczego żołnierza. Grę zrealizowało studio 2K Marin, czyli zespół odpowiedzialny m.in. za Bioshock 2.
Tytuł ukazuje początki organizacji XCOM, która pierwotnie nosiła nazwę Biuro. Została ona powołana przez rząd amerykański w 1962 roku, gdy cały świat drżał w obliczu wiszącej na włosku wojny nuklearnej. Głównym zadaniem protoplastów XCOM-u była ochrona obywateli USA przed szkodliwymi informacjami napływającymi z ZSRR. Zmieniło się to w chwili, gdy zagrożeniem numer jeden stała się cywilizacja pozaziemska.
Głównym wrogiem XCOM-u, jak i całej ludzkości, jest rasa kosmitów zwanych zudjari. By przetrwać, żerują oni na różnych planetach – w końcu ich uwagę przykuła Ziemia. Ponieważ zudjari są bliscy wymarcia, do walki z ludźmi wysyłają zniewoloną rasę kosmitów, znanych z gry XCOM: Enemy Unknown, choć sami też pojawiają się na polach bitwy w postaci jednostek elitarnych.
Gracz rusza na ratunek ludzkości w skórze Williama Cartera, który osobiście prowadzi do akcji trzyosobowy zespół. Jego zadaniem jest dotarcie do miejsc, gdzie odnotowano obecność kosmitów i pozbycie się zagrożenia przy pomocy siłowych rozwiązań. Choć w grze zajmujemy się przede wszystkim strzelaniem do obcych, duże znaczenie ma dobranie odpowiedniej taktyki. Pomocna w tym jest kamera zawieszona nad ramieniem postaci, system wydawania poleceń oraz osłony terenowe. Zawsze warto rozglądać się za zaawansowaną bronią obcych, którą można śmiało użyć przeciw byłym właścicielom. Nierzadko efekty takich pukawek daleko odbiegają od technologii ludzkiej i stanowią nieocenioną pomoc w boju.
Przed wyruszeniem na misję wybieramy dwóch członków drużyny, podzielonych na cztery klasy: zwiadowca skupia się na zadawaniu obrażeń, technik zajmuje się sprzętem bojowym (takim jak wieżyczki, czy miny), żołnierz wsparcia poprawia statystyki obronne kolegów, a komandos koncentruje na sobie uwagę wroga. Podczas starć możemy spowolnić czas i wydawać kompanom szczegółowe rozkazy dotyczące ruchu, ataku, bądź użycia zdolności specjalnych. Należy przy tym pamiętać, że wirtualni towarzysze nie są nieśmiertelni. Gdy zostaną powaleni, trzeba szybko im pomóc, inaczej umrą na dobre. Jest to dotkliwa strata, ponieważ członkowie zespołu awansują na kolejne poziomy doświadczenia i zyskują nowe zdolności.
Po każdej misji trafiamy do siedziby XCOM-u. Tam rozmawiamy z pracownikami biura i wybieramy misje, w których chcemy wziąć udział. Operacje podzielono na fabularne, poboczne oraz takie, na które wysyłamy członków zespołu. W czasie zadań należących do głównego wątku bywają sytuacje, w których Carter musi zdecydować o czyimś losie lub dokonać innego, niełatwego wyboru.
The Bureau: XCOM Declassified działa na silniku Unreal Engine 3.0. W oczy rzuca się sporo elementów charakterystycznych dla lat 60-tych ubiegłego wieku, kontrastujących z motywami rodem z science fiction.
Wbrew popularnym trendom, The Bureau: XCOM Declassified skupia się w całości na rozgrywce solowej i tym samym, pozbawiona jest jakiejkolwiek formy trybu wieloosobowego, czy kooperacji.
ZDJĘCIE PRODUKTU POGLĄDOWE.
!! UWAGA !! Bezpośrednio po zakupie prosimy o ustalenie formy płatności i wysyłki.
Przy zakupie wystawiamy paragon. Możliwość wystawienia faktury vat.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów
Kliknij aby powiększyć mapkę.
Możliwość odbioru osobistego w Warszawie przy Alei Jana Pawła II 43A paw.22
Sklep czynny: pn-pt 10.00-20.00
sob 10.00-17.00 Wszelkie pytania proszę kierować na maila: allegro@electronicdreams.pl lub telefonicznie: (022) 636-51-14, 0 509-533-693
Link: allegro.pl/-i6093022714.html
The Bureau XCOM Declassified X360 NOWA HIT KONSOLE PS3 PSV PSP XBOX360 WIIU 3DS FILMY
The Bureau: XCOM Declassified
KONSOLA: XBOX 360 STAN: NOWA
OKŁADKA I INSTRUKCJA: ANGIELSKA
WERSJA JĘZYKOWA GRY: ANGIELSKA
The Bureau: XCOM Declassified
to nieco odmienne spojrzenie na popularną markę gier strategicznych, w której kierowaliśmy elitarną jednostką do walki z obcymi. Tym razem mamy do czynienia z trzecioosobową strzelaniną taktyczną. W ten sposób twórcy chcieli przenieść graczy z fotela wszechwiedzącego dowódcy w buty pojedynczego żołnierza. Grę zrealizowało studio 2K Marin, czyli zespół odpowiedzialny m.in. za Bioshock 2.
Tytuł ukazuje początki organizacji XCOM, która pierwotnie nosiła nazwę Biuro. Została ona powołana przez rząd amerykański w 1962 roku, gdy cały świat drżał w obliczu wiszącej na włosku wojny nuklearnej. Głównym zadaniem protoplastów XCOM-u była ochrona obywateli USA przed szkodliwymi informacjami napływającymi z ZSRR. Zmieniło się to w chwili, gdy zagrożeniem numer jeden stała się cywilizacja pozaziemska.
Głównym wrogiem XCOM-u, jak i całej ludzkości, jest rasa kosmitów zwanych zudjari. By przetrwać, żerują oni na różnych planetach – w końcu ich uwagę przykuła Ziemia. Ponieważ zudjari są bliscy wymarcia, do walki z ludźmi wysyłają zniewoloną rasę kosmitów, znanych z gry XCOM: Enemy Unknown, choć sami też pojawiają się na polach bitwy w postaci jednostek elitarnych.
Gracz rusza na ratunek ludzkości w skórze Williama Cartera, który osobiście prowadzi do akcji trzyosobowy zespół. Jego zadaniem jest dotarcie do miejsc, gdzie odnotowano obecność kosmitów i pozbycie się zagrożenia przy pomocy siłowych rozwiązań. Choć w grze zajmujemy się przede wszystkim strzelaniem do obcych, duże znaczenie ma dobranie odpowiedniej taktyki. Pomocna w tym jest kamera zawieszona nad ramieniem postaci, system wydawania poleceń oraz osłony terenowe. Zawsze warto rozglądać się za zaawansowaną bronią obcych, którą można śmiało użyć przeciw byłym właścicielom. Nierzadko efekty takich pukawek daleko odbiegają od technologii ludzkiej i stanowią nieocenioną pomoc w boju.
Przed wyruszeniem na misję wybieramy dwóch członków drużyny, podzielonych na cztery klasy: zwiadowca skupia się na zadawaniu obrażeń, technik zajmuje się sprzętem bojowym (takim jak wieżyczki, czy miny), żołnierz wsparcia poprawia statystyki obronne kolegów, a komandos koncentruje na sobie uwagę wroga. Podczas starć możemy spowolnić czas i wydawać kompanom szczegółowe rozkazy dotyczące ruchu, ataku, bądź użycia zdolności specjalnych. Należy przy tym pamiętać, że wirtualni towarzysze nie są nieśmiertelni. Gdy zostaną powaleni, trzeba szybko im pomóc, inaczej umrą na dobre. Jest to dotkliwa strata, ponieważ członkowie zespołu awansują na kolejne poziomy doświadczenia i zyskują nowe zdolności.
Po każdej misji trafiamy do siedziby XCOM-u. Tam rozmawiamy z pracownikami biura i wybieramy misje, w których chcemy wziąć udział. Operacje podzielono na fabularne, poboczne oraz takie, na które wysyłamy członków zespołu. W czasie zadań należących do głównego wątku bywają sytuacje, w których Carter musi zdecydować o czyimś losie lub dokonać innego, niełatwego wyboru.
The Bureau: XCOM Declassified działa na silniku Unreal Engine 3.0. W oczy rzuca się sporo elementów charakterystycznych dla lat 60-tych ubiegłego wieku, kontrastujących z motywami rodem z science fiction.
Wbrew popularnym trendom, The Bureau: XCOM Declassified skupia się w całości na rozgrywce solowej i tym samym, pozbawiona jest jakiejkolwiek formy trybu wieloosobowego, czy kooperacji.
ZDJĘCIE PRODUKTU POGLĄDOWE.
!! UWAGA !! Bezpośrednio po zakupie prosimy o ustalenie formy płatności i wysyłki.
Przy zakupie wystawiamy paragon. Możliwość wystawienia faktury vat.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów
Kliknij aby powiększyć mapkę.
Możliwość odbioru osobistego w Warszawie przy Alei Jana Pawła II 43A paw.22
Sklep czynny: pn-pt 10.00-20.00
sob 10.00-17.00 Wszelkie pytania proszę kierować na maila: allegro@electronicdreams.pl lub telefonicznie: (022) 636-51-14, 0 509-533-693
Link: allegro.pl/-i6092454458.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plciaglawalka.htw.pl
|