Lania Delta III, 2008, 115 tys., piękno, moc, ekonomia Oferta prywatna! Oferuję wyjątkowy samochód, jakim jest Lancia Delta 3. Jeśli chcesz się wyróżniać w tłumie popularnych modeli , to ten pojazd jest dla Ciebie! Nietuzinkowy design, a przy tym imponujące parametry auta sprawią, że nie pozostaniesz na ulicy niezauważony. Sercem samochodu jest jeden z najlepszych na świecie silników diesla 1,9 Twin Turbo Jet. Pojemność 1910 cm3 oraz podwójna turbina przekładają się na 190KM i 400Nm (już przy 2000 obr/min) bez typowej dla silników turbo „dziury”. Piękny jasno niebieski metalik oraz jasnobeżowa skórzana tapicerka to niesamowite połączenie kolorystyczne.
Wyposażenie samochodu to:
elektryczne szyby i lusterka,
centralny zamek,
alufelgi, komplet opon zimowych,
gniazdo USB,
wielofunkcyjna skórzana kierownica,
wspomaganie kierownicy (dodatkowe elektryczne do jazdy miejskiej),
komputer pokładowy (j. polski),
podgrzewane fotele przednie,
klimatyzacja manualna,
przyciemniane szyby,
fabryczne radio z CD,
system Blue&Me (komunikacja głosowa z komputerem, j. polski),
ABS, ESP, ASR i inne,
zestaw poduszek powietrznych,
jasna skórzana tapicerka,
belki bagażnika dachowego,
zmienna pojemność bagażnika (przesuwana tylna kanapa),
dzielone i regulowane oparcie tylnej kanapy,
podłokietnik przedni z klimatyzowanym schowkiem oraz tylny,
hill holder (ułatwia ruszanie na drodze o nachyleniu ˃ 5%).
Kilka słów historii samochodu. Rok produkcji – 2008. Rok pierwszej rejestracji – 2009. W roku 2010 z przebiegiem niespełna 20 tys. km samochód pojawił się w Polsce (sprowadzony z Niemiec) i stał się moją własnością. Nie będę opowiadał, że samochód jest bez przejść i pochodzi od 80-latka dojeżdżającego w niedziele do kościoła, bo limit starszych panów w Niemczech już dawno się wyczerpał. Auto miało kolizję z przodu – malowane były błotniki i maska. Co istotne jednak, mechanika zupełnie nie ucierpiała i samochód prowadzi się idealnie! Od września 2010 użytkuję go wyłącznie osobiście i przejechałem kolejne 93 tys. km. Auto jest serwisowane regularnie, choć nie w serwisie fabrycznym. Z poważniejszych napraw należy wspomnieć wymianę rozrządu, przednich hamulców (klocki i tarcze wentylowane), klocków hamulców tylnych, łożyska w prawym przednim kole, szyby przedniej (po uderzeniu kamieniem) … i tyle. Reszta to typowa eksploatacja.
Samochód daje ogromną radość z jazdy, której nie mącą nawet wizyty na stacjach benzynowych, bowiem średnie zużycie paliwa to 5,8÷6,0 l/100km. Większość tankowanego paliwa to diesel Verva. Przy zbiorniku paliwa o pojemności 58 litrów daje to całkiem niezły zasięg.
Dlaczego więc pozbywam się takiego super auta? Z racji częstych wyjazdów w góry potrzebuję obecnie samochodu z większym prześwitem i napędem 4x4. Nie jestem handlarzem, lecz osobą prywatną, która samochód wymienia raz na 5-6 lat. Zapraszam do kontaktu, oglądania i jazd testowych. Gwarantuję, że w aucie można zakochać się od pierwszej jazdy. Samochód natomiast odwdzięczy się właścicielowi (lub właścicielce) niezapomnianymi doznaniami.
Telefon kontaktowy: 609 - pokaż numer telefonu - .
Cena do lekkiej negocjacji, ale dopiero po obejrzeniu samochodu.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgBxaw.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plciaglawalka.htw.pl
|