Honda Civic Type-R 2.0L i-VTEC Turbo MT GT 2016 (ADAS) Honda Civic Type-R 2.0L i-VTEC Turbo MT GT 2016r, w lakierze Milano Red (R-81)
Modele dostępne również w innym kolorze (ostatnie dwa zdjęcia)
Wyposażenie:
• 19” aluminiowe obręcze z oponami 235/35 R19
• Przednia poduszka powietrzna kierowcy i-SRS (dwustopniowe napełnianie)
• Przednia poduszka powietrzna pasażera SRS z wyłącznikiem
• Boczne poduszki powietrzne (Przód)
• Kurtyny powietrzne (Przód i Tył)
• Przedni układ hamulcowy firmy Brembo (czterotłoczkowe zaciski)
• 18” przednie tarcze hamulcowe (wentylowane oraz nawiercane)
• 16” tylne tarcze hamulcowe
• ABS - Układ zapobiegający blokowaniu kół przy hamowaniu
• EBD - Układ elektronicznego rozdziału siły hamowania
• BA - Układ wspomagania siły nagłego hamowania
• VSA - System stabilizacji toru jazdy pojazdu
• HSA - System wspomagania ruszania na wzniesieniu
• CTBA - System aktywnego hamowania w ruchu miejskim
• DWS - System monitorowania ciśnienia w oponach
• Przednie pasy bezpieczeństwa z 2-stopniowymi napinaczami
• Tylne pasy bezpieczeństwa z napinaczami
• Mocowania fotelika dziecięcego ISOFix
• Immobilizer
• System alarmowy ze zdalnym sterowaniem
• Centralny zamek z możliwością wyboru trybu otwierania drzwi
• System dostępu bezkluczykowego
• Półka bagażnika
• Kubełkowe sportowe fotele w kolorze czerwono-czarnym (wykończenie alkantara)
• Czarna podsufitka
• Aluminiowe nakładki pedałów
• Skórzana kierownica
• Aluminiowy drążek zmiany biegów
• Kolorowy wyświetlacz wielofunkcyjny i-MID
• Tryb +R
• SIL - Wskaźnik optymalnego momentu zmiany biegu
• EPS - Elektroniczne wspomaganie układu kierowniczego
• System Auto Stop
• Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
• Tempomat z ogranicznikiem prędkości
• Przednie wycieraczki z czujnikiem deszczu
• Automatyczne światła z czujnikiem zmroku
• Automatycznie przyciemniające się lusterko wsteczne
• Czujniki parkowania w kolorze nadwozia (Przód i Tył)
• Kamera cofania
• Elektrycznie regulowane szyby przednie i tylne
• Funkcja automatycznego opuszczania i podnoszenia szyb przednich/tylnych
• Zdalne domykanie szyb
• Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
• Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne
• Zdalne składanie lusterek zewnętrznych
• Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
• Podświetlenie lusterek w osłonach przeciwsłonecznych
• Gniazdo zasilania (Przedni panel)
• Gniazdo zasilania (Centralna konsola)
• Manualna regulacja wysokości fotela kierowcy
• Schowek pod podłogą bagażnika
• Podświetlenie zegarów w kolorze białym (czerwony po uruchomieniu trybu +R)
• Oświetlenie do czytania (przód)
• Oświetlenie bagażnika
• Oświetlenie wnętrza w podsufitce
• Delikatne czerwone podświetlenie drzwi z przodu
• System multimedialny Honda Connect + (Nawigacja satelitarna Garmin / Odtwarzacz CD)
• Odbiornik radia cyfrowego DAB+
• 2xUSB / HDMI
• System audio wysokiej mocy z 8 głośnikami
• Bezprzewodowy system obsługi telefonu Bluetooth® (HFT)
• Dolna osłona chłodnicy pokryta siatką
• Przyciemnione szyby tylne
• Tylny spoiler w kolorze nadwozia (centralny element w kolorze czarnym)
• Dokładka przedniego zderzaka, progi oraz tylny dyfuzor w kolorze czarnym
• Przednie reflektory LED
• Przednie światła przeciwmgielne
• Światła do jazdy dziennej LED
• Czasowy wyłącznik świateł
Zaawansowany system wspomagający kierowcę ADAS
• FCW - System ostrzegania przed kolizją
• CTM - System ostrzegania o zbliżającym się pojeździe podczas cofania
• TSR - System rozpoznawania znaków drogowych
• BSI - System monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach
• LDW - System ostrzegania o zjeżdżaniu z pasa ruchu
• HSS - System automatycznych świateł drogowych
Do ceny samochodu należy doliczyć 2 500 PLN brutto - koszt lakieru.
Przed przyjazdem prosimy o kontakt telefoniczny w celu potwierdzenia aktualności oferty.
Tel: , ,
Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty handlowej w myśl art.66, paragraf 1.Kodeksu Cywilnego.
Sprzedawca nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia Link: olx.pl/oferta/CID5-IDe0iV3.html
Honda Civic 5D 2.0T MT manual TypeR GT 310KM 2016 od ręki! Prezentowany samochód to Honda Civic Type R z systemem Connect+ oraz systemami ADAS z sinikiem 2.0 TURBO i-VTEC i manualną skrzynią biegów! Auto jest dostępne w kolorze: B-593M ((Brilliant Sporty).
DLACZEGO WARTO KUPIĆ W HONDA PLAZA?
1. Oferujemy kompleksową obsługę przez całe życie Twojego auta! Nie jak to bywa: tylko do chwili podpisania umowy!
2. Od lat sprzedajemy najwięcej samochodów Hondy w Polsce! Cały czas pracujemy nad tym, żeby nasi klienci byli zadowoleni, polecali nas znajomym i wracali do nas po kolejne samochody!
3. Kompleksowo doradzamy naszym klientom – nie tylko w zakresie wyboru samochodu, ale i sposobu finansowania(kredyt, leasing), wyboru polisy ubezpieczeniowej, czy innych usług takich jak rozszerzona gwarancja i serwis samochodu! Razem dbamy o to, żeby Twój samochód po okresie użytkowania był warty jak najwięcej!
4. Przyjmujemy samochody używane różnych marek w rozliczeniu!
5. Oferujemy możliwość odbycia jazdy testowej niemal każdym modelem Hondy. W chwili obecnej posiadamy aż 12 samochodów demonstracyjnych!
6. Zgodnie z japońską filozofią Omotenashi nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które pozwolą nam pozytywnie zaskoczyć naszych klientów. W ostatnim roku owocami pracy zgodnie z filozofią Omotenashi były chociażby: biblioteka dla klientów, ogród dla klientów, serwowana w zimowe wieczory aromatyczna kawa z piernikiem, czy tak banalna, ale potrzebna rzecz, jak gniazdka do ładowania telefonów w poczekalni.
7. Stawiamy sobie za cel partnerskie traktowanie i edukowanie naszych klientów! Dlatego jako pierwszy i jedyny do tej pory dealer Hondy w Polsce postawiliśmy na rozwój własnego videobloga tematycznego – www.hondaplaza.tv
NAJWAŻNIEJSZE SZCZEGÓŁY OFERTY!
Prezentowany samochód jest naszą własnością i znajduje się na jednym z naszych placów. Po potwierdzeniu dostępności z handlowcem zapraszamy do jego obejrzenia!
W przypadku prezentowanego samochodu potrzebujemy maksymalnie kila dni od momentu podjęcia przez Państwa decyzji do chwili, kiedy zasiądą Państwo za jego kierownicą i ruszą w pierwszą podróż!
Kupując ten konkretny samochód w naszym salonie zyskują Państwo:
1. Gwarancję na 3 lata.
2. Wsparcie dealera przez cały okres użytkowania samochodu!
Wyposażenie prezentowanego modelu:
-8 x Airbag
-Przedni układ hamul.Brembo- czterotł. zaciski
-Nawiercane i wentylowane przednie tarcze
-ABS + EBD + BA
-VSA - Sys. stabilizacji toru jazdy pojazdu
-HSA - Sys. wsp. ruszania na wzniesieniu
-Wsp. układu kierowniczego
-CTBA - Sys. akt. ham. w ruchu miejskim
-DWS - System monit. ciśnienia w oponach
-FCW- System ostrzegania przed kolizją (ADAS)
-CTM- sys. ostrzeg. o pojazd. przy cofaniu (ADAS)
-TSR- system rozpozn. znaków drog. (ADAS)
-BSI- system monit. martwego pola (ADAS)
-LDW- sys. ostrzeg. o zjeżdzaniu z pasa (ADAS)
-HSS- system autom. świateł drogowych (ADAS)
-Immobilizer fabryczny
-System alarm.
-Centralny zamek
-System dostępu bezkluczyk.
-Sportowe fotele
-Czarna podsufitka
-Alu. nakładki pedałów
-Skórzana kierownica
-Alu. drążek zmiany biegów
-Kolorowy wyświetlacz i-MID
-System Auto Stop
-Dwustrefowy climatronic
-Czujnik zmroku
-Aut. wycieraczki
-lusterko fotochrom.
-Czujniki park. (Przód i Tył)
-Kamera cofania
-El. szyby przednie i tylne
-Zdalne domykanie szyb
-Elektr. reg. i skł. lusterka zewnętrz.
-Podłokietnik przedni
-Reg. wysokości fotela kierowcy
-Podgrz. przednie siedzenia
-system skł. tylnej kanapy "Magic Seats"
-Podświetlenie zegarów w kolorze białym i czerwonym
-System multimedialny + NAVI Honda Connect +
-2xUSB / HDMI
-8 Głośników
-Bluetooth
-Przyciemnione szyby tylne
-Tylny spoiler w kolorze nadwozia
- Nakładka przedniego zderzaka
-Antena w kształcie płetwy rekina
-Przednie reflektory LED
-Przednie światła przeciwmgielne
-Światła do jazdy dziennej LED
Numer VIN prezentowanego samochodu to: SHHFK2790FU705935
Już teraz zapraszamy na jazdy testowe nowymi modelami Hondy! (Jazz, HR-V 1.5 MT, HR-V 1.5 AT i HR-V 1.6 Diesel MT) Link: olx.pl/oferta/CID5-IDg0ctx.html
Honda Civic 5D 2.0T MT manual TypeR GT 310KM 2016 od ręki! DLACZEGO WARTO KUPIĆ W HONDA PLAZA?
1. Oferujemy kompleksową obsługę przez całe życie Twojego auta! Nie jak to bywa: tylko do chwili podpisania umowy!
2. Od lat sprzedajemy najwięcej samochodów Hondy w Polsce! Cały czas pracujemy nad tym, żeby nasi klienci byli zadowoleni, polecali nas znajomym i wracali do nas po kolejne samochody!
3. Kompleksowo doradzamy naszym klientom – nie tylko w zakresie wyboru samochodu, ale i sposobu finansowania(kredyt, leasing), wyboru polisy ubezpieczeniowej, czy innych usług takich jak rozszerzona gwarancja i serwis samochodu! Razem dbamy o to, żeby Twój samochód po okresie użytkowania był warty jak najwięcej!
4. Przyjmujemy samochody używane różnych marek w rozliczeniu!
5. Oferujemy możliwość odbycia jazdy testowej niemal każdym modelem Hondy. W chwili obecnej posiadamy aż 12 samochodów demonstracyjnych!
6. Zgodnie z japońską filozofią Omotenashi nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które pozwolą nam pozytywnie zaskoczyć naszych klientów. W ostatnim roku owocami pracy zgodnie z filozofią Omotenashi były chociażby: biblioteka dla klientów, ogród dla klientów, serwowana w zimowe wieczory aromatyczna kawa z piernikiem, czy tak banalna, ale potrzebna rzecz, jak gniazdka do ładowania telefonów w poczekalni.
7. Stawiamy sobie za cel partnerskie traktowanie i edukowanie naszych klientów! Dlatego jako pierwszy i jedyny do tej pory dealer Hondy w Polsce postawiliśmy n
NAJWAŻNIEJSZE SZCZEGÓŁY OFERTY!
Prezentowany samochód jest naszą własnością i znajduje się na jednym z naszych placów. Po potwierdzeniu dostępności z handlowcem zapraszamy do jego obejrzenia!
W przypadku prezentowanego samochodu potrzebujemy maksymalnie kila dni od momentu podjęcia przez Państwa decyzji do chwili, kiedy zasiądą Państwo za jego kierownicą i ruszą w pierwszą podróż!
Prezentowany samochód to Honda Civic Type R z systemem Connect+ oraz systemami ADAS z sinikiem 2.0 TURBO i-VTEC i manualną skrzynią biegów!
Auto jest dostępne w kolorze: R-81X (Milano Red).
Kupując ten konkretny samochód w naszym salonie zyskują Państwo:
1. Gwarancję na 3 lata.
2. Wsparcie dealera przez cały okres użytkowania samochodu!
Wyposażenie prezentowanego modelu:
-8 x Airbag
-Przedni układ hamul.Brembo- czterotł. zaciski
-Nawiercane i wentylowane przednie tarcze
-ABS + EBD + BA
-VSA - Sys. stabilizacji toru jazdy pojazdu
-HSA - Sys. wsp. ruszania na wzniesieniu
-Wsp. układu kierowniczego
-CTBA - Sys. akt. ham. w ruchu miejskim
-DWS - System monit. ciśnienia w oponach
-FCW- System ostrzegania przed kolizją (ADAS)
-CTM- sys. ostrzeg. o pojazd. przy cofaniu (ADAS)
-TSR- system rozpozn. znaków drog. (ADAS)
-BSI- system monit. martwego pola (ADAS)
-LDW- sys. ostrzeg. o zjeżdzaniu z pasa (ADAS)
-HSS- system autom. świateł drogowych (ADAS)
-Immobilizer fabryczny
-System alarm.
-Centralny zamek
-System dostępu bezkluczyk.
-Sportowe fotele
-Czarna podsufitka
-Alu. nakładki pedałów
-Skórzana kierownica
-Alu. drążek zmiany biegów
-Kolorowy wyświetlacz i-MID
-System Auto Stop
-Dwustrefowy climatronic
-Czujnik zmroku
-Aut. wycieraczki
-lusterko fotochrom.
-Czujniki park. (Przód i Tył)
-Kamera cofania
-El. szyby przednie i tylne
-Zdalne domykanie szyb
-Elektr. reg. i skł. lusterka zewnętrz.
-Podłokietnik przedni
-Reg. wysokości fotela kierowcy
-Podgrz. przednie siedzenia
-system skł. tylnej kanapy "Magic Seats"
-Podświetlenie zegarów w kolorze białym i czerwonym
-System multimedialny + NAVI Honda Connect +
-2xUSB / HDMI
-8 Głośników
-Bluetooth
-Przyciemnione szyby tylne
-Tylny spoiler w kolorze nadwozia
-Dokładka przedniego zderzaka
-Antena w kształcie płetwy rekina
-Przednie reflektory LED
-Przednie światła przeciwmgielne
-Światła do jazdy dziennej LED
Już teraz zapraszamy na jazdy testowe nowymi modelami Hondy! (Jazz, HR-V 1.5 MT, HR-V 1.5 AT i HR-V 1.6 Diesel MT) Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeScvP.html
Płyta Główna ASUS SABERTOOTH X58 z Procesorem Intel Core i7 920 Witam. Sprzedaje płytę główną SABERTOOTH x58 z procesorem i7 920 (Bez obudowy)
Jest możliwośc sprzedania osobno procesora jak i płyty głównej.
Odbieram telefony !
Z płyty korzystałem przez 5 miesięcy po czym wywaliło slot na karte graficzną z niewyjaśnionych przyczyn. Płyta sprawa, odpala, lecz z uszkodzonym gniazdem PCI-expres (nie daje obrazu)
Procesor intel core i7 920 w 100% sprawny
Stan End of Interactive Support
Data rozpoczęcia Q4'08
Numer procesora i7-920
Cache 8 MB SmartCache
Szybkość magistrali 4.8 GT/s QPI
Liczba linków QPI 1
Zestaw instrukcji 64-bit
Rozszerzony zestaw instrukcji SSE4.2
Dostępne opcje rozwiązań wbudowanych Nie
Litografia 45 nm
Zakres napięcia VID 0.800V-1.375V
Rekomendowana cena klienta $305.00
Dane katalogowe Link
-Wydajność
Liczba rdzeni 4
Liczba wątków 8
Bazowa częstotliwość procesora 2.66 GHz
Maks. częstotliwość turbo 2.93 GHz
TDP 130 W
-Dane techniczne pamięci
Maks. wielkość pamięci (w zależności od rodzaju pamięci) 24 GB
Rodzaje pamięci DDR3 800/1066
Maks. liczba kanałów pamięci 3
Maks. przepustowość pamięci 25,6 GB/s
Rozszerzenia adresu fizycznego 36-bit
Obsługa pamięci ECC ‡ Nie
Płyta główna ASUS SABERTOOTH X58
Charakterystyka produktu
gniazdo procesora Socket 1366
obsługiwane typy procesorów Intel Core i7
maks. ilość obsługiwanych procesorów 1
chipset Intel X58
mostek południowy Intel ICH-10R
obsługa technologii CrossFire tak
obsługa technologii SLI tak
magistrala FSB 6400 MT/s
typ obsługiwanej pamięci DDR3-1066 (PC3-8500)
DDR3-1600 (PC3-12800)
DDR3-1866 (PC3-14928)
DDR3-1333 (PC3-10600)
DDR3-1800 (PC3-14400)
dwukanałowa obsługa pamięci tak
ilość gniazd pamięci 6 szt.
maks. pojemność pamięci 24 576 MB
złącze AGP brak
złącza PCI-E (liczba slotów) PCI-Express x16 (3)
PCI-Express x1 (2) (3x PCIex x16 (x16, x16, x4))
ilość złączy PCI 1 szt.
standard kontrolera (liczba kanałów) Serial ATA II (1) zewnętrzny
Serial ATA III (2)
Serial ATA II (6)
obsługa Raid tak (RAID 0,1,5,10)
zintegrowana karta sieciowa tak (Gigabit LAN Realtek 8110SC)
zintegrowana karta dźwiękowa tak (7:1 HD Audio Realtek ALC892)
kontrolery FireWire (IEEE-1394)
USB 3.0
USB 2.0
porty zewnętrzne 1x External SATA
1x RJ45
Audio
SPDIF out
12x USB
1x PS/2
2x USB
FireWire (2x USB3.0)
wtyczka zasilania ATX 24pin pin
standard płyty ATX
szerokość 305 mm
wysokość 244 mm
inne cechy "Ultimate COOL!" Thermal Solutions
"TUF ENGINE!" Power Design
"Safe & Stable!" Guardian Angel Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgtH4j.html
Aukcje prowadzi firma RIPE NIP 967-11-70-998 REGON 340429843 Numer konta w ING: 06105011391000002327432544
Na wszystkie zakupione towary wystawiamy faktury VAT 23%, Podane ceny są cenami brutto Kontakt: GSM: +48 507 119 532 GG:5826190 e-mail: server@ripe.pl współpracujemy tylko z najlepszymi, dlatego kupowane towary dostarczane są firma kurierska UPS, Ponosimy pełną odpowiedzialność za losy przesyłki podczas spedycji ! Koszty transportu podane są zawsze na górze aukcji. Przesyłki pakowane są w opakowania kartonowe, wypełnione styropianem w przypadku większych towarów wysyłka odbywa się dodatkowo na palecie DELL r720
CPU: 2x Intel Xeon e5-2690 Octa Core 8x 2,9GHZ (fizycznie dwa procesory 8 rdzeniowe ); VT (wirtualizacja), Technologia Intel® Turbo Boost; Technologia Intel® Hyper-Threading; Technologia Intel® Virtualization (VT-x); Technologia Intel® Virtualization for Directed I/O (VT-d); Technologia Intel® VT-x with Extended Page Tables (EPT) informacje o CPU: http://ark.intel.com/pl/products/64596/Intel-Xeon-Processor-E5-2690-20M-Cache-2_90-GHz-8_00-GTs-Intel-QPI
RAM: 128GB DDR3 HDD: 3x 300GB SAS, obsługa dysków SAS/SATA/SSD (również w mieszanych konfiguracjach)
Kontroler RAID h710
Zasilacz x2 redudancja
Zarządzanie: iDRAC
Inne:stan idealny,
Wysoka i zrównoważona wydajność Dzięki pamięci o bardzo dużej gęstości, zrównoważonej wydajności operacji we/wy oraz nowoczesnym procesorom najnowsza technologia serwerów firmy Dell doskonale nadaje się do zastosowania w środowiskach wirtualizacji oraz przetwarzania biznesowego przedsiębiorstw. Niezwykła wydajność obliczeniowa Radykalne zwiększenie wydajności aplikacji dzięki najnowszym procesorom z rodziny Intel® Xeon® E5-2600 lub E5-2600v2 oraz maksymalnie 24 modułom pamięci DIMM. Zastosowany proces technologiczny 22 nm w połączeniu z maksymalnie 12 rdzeniami w każdym procesorze pozwala błyskawiczne wykonywać intensywne zadania obliczeniowe.
Zaawansowane możliwości wejścia/wyjścia Popraw wydajność w centrum danych dzięki zrównoważonym, skalowalnym funkcjom we/wy serwera PowerEdge R720 obejmującym gniazda rozszerzeń PCI Express (PCIe) 3.0.
Elastyczna, skalowalna obsługa sieci Dostosuj przepustowość sieci do potrzeb aplikacji dzięki funkcjom umożliwiającym pełne wykorzystanie dodatkowej wydajności operacji we/wy. Niezrównana wydajność Serwer PowerEdge R720 montowany w szafie serwerowej pozwala średnim i dużym przedsiębiorstwom zmaksymalizować wydajność wymagających zadań wirtualizacji, obsługi baz danych oraz systemów planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP). Zaawansowane zarządzanie systemami Łatwe zarządzanie cyklem eksploatacji dzięki inteligentnej administracji opartej na składnikach sprzętowych, wszechstronnym funkcjom zarządzania zasilaniem i innym nowatorskim narzędziom.
Wyższa wydajność operacyjna Infrastruktura serwerów R720 zapewnia wysoką wydajność, zabezpieczenia i łatwą konserwację centrum danych dzięki funkcjom niezawodności, dostępności i serwisowania (RAS) nowej generacji.
Uniwersalna pojemność i wydajność pamięci masowej Serwer PowerEdge R720 oferuje sprawną obsługa gwałtownie rosnącej ilości danych dzięki elastycznym opcjom we/wy i pamięci masowej, w tym technologii Express Flash PCIe. Zalety nowej generacji serwerów PowerEdge Rozwiązanie informatyczne, które pozwala osiągnąć sukces biznesowy. Najnowszą generację produktów z rodziny PowerEdge cechuje odpowiednia kombinacja funkcji oraz skalowalność, dzięki czemu potrafią one sprostać trudnym wyzwaniom zarówno w dużych, jak i małych środowiskach centrów danych. Popraw wydajność operacyjną dzięki udoskonalonym funkcjom zarządzania systemami Dzięki uproszczeniu obsługi i zwiększeniu produktywności można osiągnąć maksymalne korzyści z dokonanych inwestycji. W złożonym środowisku informatycznym serwery Dell PowerEdge umożliwiają zautomatyzowanie najważniejszych zadań zarządzania cyklem eksploatacji, takich jak wdrażanie, aktualizacja, monitorowanie i konserwacja. Dane techniczne i możliwości serwera: Procesor lProcesory Intel® Xeon® z serii E5-2600 lub E5-2600v2
Liczba gniazd procesorów: 2
Łącza komunikacyjne między elementami systemu: 2 łącza Intel QuickPath Interconnect (QPI); 6,4 GT/s; 7,2 GT/s; 8,0 GT/s
Pamięć podręczna: 2,5 MB na rdzeń; opcje liczby rdzeni: 4, 6, 8, 10, 12 System operacyjny lMicrosoft® Windows Server® 2012 Microsoft Windows Server 2012 Essentials Microsoft Windows Server 2008 R2 SP1, x64 (z technologią Hyper-V® v2) Novell® SUSE® Linux Enterprise Server Red Hat® Enterprise Linux® Opcje wirtualizacji: Citrix® XenServer® VMware® vSphere® ESX™ i ESXi™ Red Hat Enterprise Virtualization® Chipset Pamięć lDo 1,5 TB (24 gniazda DIMM) w modułach DDR3: 2 GB/4 GB/8 GB/16 GB/32 GB/64 GB o częstotliwości do 1866 MT/s Pamięć masowa lOpcje dysków twardych z możliwością wymiany bez wyłączania systemu: 2,5-calowe dyski SSD PCIe, SSD SAS, SSD SATA, SAS (15 i 10 tys. obr./min), Nearline SAS (7,2 tys. obr./min), SATA (7,2 tys. obr./min) 3,5-calowe SAS (15 tys. obr./min), Nearline SAS (7,2 tys. obr./min), SATA (7,2 tys. obr./min) Dostępne dyski samoszyfrujące
Maksymalna pojemność wewnętrznej pamięci masowej: 32 TB Wnęki na napędy lMaksymalnie osiem dysków 3,5-calowych lub maksymalnie szesnaście dysków 2,5-calowych Gniazda l7 gniazd PCIe: Jedno gniazdo x16 pełnej długości i wysokości Trzy gniazda x8 pełnej długości i wysokości Trzy gniazda x8 o połowie długości i wysokości Kontrolery RAID lKontrolery wewnętrzne: PERC S110 (progr. RAID) PERC H310 PERC H710 PERC H710P Zewnętrzne karty HBA (RAID): PERC H810 Zewnętrzne karty HBA (bez RAID): Karta HBA SAS 6 Gb/s Komunikacja lCzteroportowa karta Broadcom® 1GbE BASE-T (bez funkcji TOE i odciążania iSCSI) Czteroportowa karta Intel 1GbE BASE-T (bez funkcji TOE i odciążania iSCSI) Dwuportowa karta Intel 10GbE BASE-T oraz 2 karty 1GbE (porty 10GbE z obsługą funkcji FCoE ) Dwuportowa karta Broadcom 10GbE SFP+ oraz 2 karty 1GbE (porty 10GbE z obsługą funkcji TOE i odciążania iSCSI) Zasilanie lNadmiarowy zasilacz hot-plug o sprawności klasy Titanium i mocy 750 W Nadmiarowe zasilacze hot-plug o sprawności klasy Platinum i mocy 495 W, 750 W lub 1100 W Zasilacze z funkcją automatycznego wykrywania zakresu Dostępność lNadmiarowe zasilacze obsługujące technologię hot-plug o wysokiej sprawności i mocy; obsługujące technologię hot-plug kieszenie na napędy; układ TPM; obsługa dwóch wewnętrznych modułów SD; technologia hot-plug nadmiarowy wentylator; opcjonalna ramka; etykieta bagażowa; pamięć ECC, interaktywny wyświetlacz LCD; zaawansowane funkcje regulacji temperatury; zgodność z normą ENERGY STAR®, rozszerzony zakres zasilania; partycjonowanie niezależne od przełącznika (SWAP) Zarządzanie lZdalne zarządzanie: kontroler iDRAC7 i kontroler cyklu eksploatacji Kontroler iDRAC7 Express (domyślnie), kontroler iDRAC7 Enterprise (opcja rozszerzenia) Nośniki vFlash 8 GB (opcja rozszerzenia), nośniki vFlash 16 GB (opcja rozszerzenia)
Zarządzanie systemami: Zgodność z normą IPMI 2.0 Program Dell OpenManage™ Essentials oraz Konsola zarządzania Dell Program Dell OpenManage Power Center Moduł Dell OpenManage Connections: Pakiet integracyjny Dell OpenManage dla oprogramowania Microsoft® System Center Dodatek zarządzania firmy Dell do programu VMware® vCenter™ HP Operations Manager, IBM Tivoli® Netcool® oraz CA Network and Systems Management Montaż w szafie serwerowej lWsuwane szyny ReadyRails II do montażu urządzenia bez użycia narzędzi w szynach 4-wspornikowych za pomocą otworów kwadratowych lub niegwintowanych otworów okrągłych albo montażu przy użyciu narzędzi w 4-wspornikowych szynach gwintowanych wraz z obsługą opcjonalnego ramienia do zarządzania okablowaniem bez użycia narzędzi Statyczne szyny ReadyRails do montażu bez użycia narzędzi w szynach 4-wspornikowych z otworami kwadratowymi lub niegwintowanymi otworami okrągłymi albo montażu przy użyciu narzędzi w 4-wspornikowych szynach gwintowanych i 2-wspornikowych szynach Telco Normy l (w języku angielskim) (w języku angielskim) (w języku angielskim) ENERGY STAR® Serwer Dell PowerEdge R720 uzyskał oznaczenie ENERGY STAR® Enterprise Server. Nazwa ENERGY STAR i znak ENERGY STAR są zastrzeżone w Stanach Zjednoczonych — (w języku angielskim). Na każdy zakupiony serwer jako jedyni udzielamy 12 miesięcy gwarancji, zakupiony sprzęt możemy odkupić lub wymienić na lepszy jeśli przestanie być dla Państwa wystarczający. Sprzedawane towary są odbierane przez nas bezpośrednio od poprzednich klientów (w ramach umów leasingowych), nasza firma zajmuje się głównie serwisem/sprzedażą serwerów oraz wyposażaniem/unowocześnianiem serwerowni Prowadzimy serwis, gwarancyjny jak i pogwarancyjny
Po zakupie oraz podaniu danych do faktury VAT, istnieje możliwość wysłania (na życzenie) faktury w PDF w celu dokonania płatności Zakup towaru oznacza akceptacje strony 'o mnie' Link: allegro.pl/-i6321123243.html
Filtr oleju FILTRON OP617 Kraków F-VAT O nas: Firma Uni-System powstała w roku 2006. Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze. Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:
lCzęści samochodowel lTechnika grzewczal lTechnika chłodniczal lŚwiadectwa energetyczne l lMultimedialne punkty informacyjnel
Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta Kontakt Uni-System os. Witkowice Nowe 27 31-234 Kraków e-mail: sklep@unisystem.com.pl
tel. 512 936 111 (pn.- pt. godz. 9-17) Wysyłka towarów Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską. Odbiór osobisty Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym Płatności
lwpłata na konto bankowe numer konta: 56 2490 0005 0000 4500 6312 7649l lPrzesyłka za pobraniem l lPłatność gotówkąl
Filtr oleju FILTRON OP 617
Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.
Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.
Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.
Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.
Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.
Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" międzyinnymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors,Saab, Ford
Wymiary filtra:
- A - 83 mm
- B - 64 mm
- C - 55 mm
- G - M 20x1,5
- H - 74 mm
- by-pass valve - TAK
- anti-drain back valve - NIE
- anti-syphon valve - NIE
Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta
Zastosowania:
Osobowe Marka________ Model________ Typ________ Silnik________ Produkowany________ Uwagi________ ASIA MOTORS ROCSTA 2.2D 4x4 - 1993/6 -> - HYUNDAI ACCENT 1.3 G4EH 1994/10 -> 2000/1 - HYUNDAI ACCENT 1.3 (LC) G4E-A 2000/1 -> 2003/4 - HYUNDAI ACCENT 1.3i G4EH 1994/10 -> 2000/1 - HYUNDAI ACCENT 1.3i (LC) - 2003/3 -> - HYUNDAI ACCENT 1.4 - 2006/6 -> - HYUNDAI ACCENT 1.5i G4EK 1994/7 -> 2000/1 - HYUNDAI ACCENT 1.5i (LC) G4E-B 2000/1 -> 2003/4 - HYUNDAI ACCENT 1.5i (LC) G4EC-G 2000/9 -> 2003/4 - HYUNDAI ACCENT 1.6i 16V (LC) G4ED 2003/7 -> - HYUNDAI COUPE 1.6i 16V - 2000/4 -> - HYUNDAI COUPE 2.0i 16V - 2000/4 -> - HYUNDAI EXCEL 1.3 - 1990/1 -> 1995/1 - HYUNDAI EXCEL 1.5 (MU) Kat. G4D 1990/1 -> 1993/12 - HYUNDAI EXCEL 1.5 Kat. G4D 1989/6 -> 1992/3 - HYUNDAI EXCEL 1.5 Kat. 4G 15 1989/6 -> 1992/3 - HYUNDAI EXCEL 1.5i 12V G4K MFI 1994/3 -> - HYUNDAI EXCEL 1.5i 12V ALPHA SOHC 1997/1 -> - HYUNDAI EXCEL 1.5i Kat. G4DH MPI 1989/6 -> 1994/2 - HYUNDAI EXCEL 1.5i Turbo - 1997/1 -> - HYUNDAI EXEL 1.5i G15B 1990/1 -> 1994/12 - HYUNDAI EXEL 1.5i G4CJ 1990/1 -> 1994/12 - HYUNDAI GALLOPER 3.0 V6 G6AT 1998/8 -> - HYUNDAI GETZ 1.1 - 2002/8 -> - HYUNDAI GETZ 1.3 - 2002/8 -> - HYUNDAI GETZ 1.6 - 2002/8 -> - HYUNDAI GRANDER 3.0 V6 - 1994/2 -> - HYUNDAI I 30 1.4 - 2007/8 -> - HYUNDAI I 30 1.6 - 2007/8 -> - HYUNDAI I 30 2.0 16V - 2007/8 -> - HYUNDAI LANTRA 1.5i 12V ALPHA SOHC 1997/1 -> 2000/11 - HYUNDAI LANTRA 1.5i 16V (JFSJ) G4DJ 1991/6 -> 1994/7 - HYUNDAI LANTRA 1.6i G4GR 1995/11 -> 2000/11 - HYUNDAI LANTRA 1.6i 16V 4G61 1995/11 -> 2000/11 - HYUNDAI LANTRA 1.6i.e. 16V G4CR 1990/10 -> 1994/7 - HYUNDAI LANTRA 1.6i.e. 16V G4CR 1994/8 -> 1995/12 - HYUNDAI LANTRA 1.8i 16V G4CN 1990/10 -> 1994/7 - HYUNDAI LANTRA 1.8i 16V G4CN 1994/8 -> 1995/12 - HYUNDAI LANTRA 1.8i 16V G4GM 1995/11 -> 2000/11 - HYUNDAI LANTRA 2.0i 16V BETA DOHC 1997/1 -> 2000/11 - HYUNDAI MATRIX 1.6 - 2001/3 -> - HYUNDAI PONY 1.3 G4DG 1990/1 -> - HYUNDAI PONY 1.3 (HF) 4G 13 1983/10 -> 1987/4 - HYUNDAI PONY 1.3 Kat. (HF) G4AG 1985/10 -> 1990/1 - HYUNDAI PONY 1.5 Kat. (HJ) G4D 1989/6 -> 1991/8 - HYUNDAI PONY 1.5 MPi G4D 1994/2 -> - HYUNDAI PONY 1.5i Kat. G4D MPI 1989/6 -> 1992/6 - HYUNDAI PONY 1.5i Kat. G4DJ 1990/1 -> - HYUNDAI PORTER 2.4 - 1997/1 -> - HYUNDAI S COUPE 1.5i G4DJ 1990/2 -> 1992/3 - HYUNDAI SANTA FÉ I 2.0 16V G4BP 2000/8 -> 2001/1 - HYUNDAI SANTA FÉ I 2.0 16V G4BP 2001/2 -> 2003/4 - HYUNDAI SANTA FÉ I 2.0 16V G4BP 2003/5 -> 2006/3 - HYUNDAI SANTA FÉ I 2.4 16V - 2000/5 -> 2003/4 - HYUNDAI SANTA FÉ I 2.4 16V - 2003/5 -> 2006/3 - HYUNDAI SANTA FÉ I 2.7 V6 - 2000/5 -> 2001/2 - HYUNDAI SANTA FÉ II 2.7 V6 - 2006/3 -> - HYUNDAI SONATA 1.8i - 1988/8 -> 1993/10 - HYUNDAI SONATA 2.0i G4CP-U 1991/1 -> 1993/10 - HYUNDAI SONATA 2.0i 16V G4CP-D 1991/1 -> 1993/10 - HYUNDAI SONATA 2.0i 16V G4CP-DM 1996/6 -> 1998/6 - HYUNDAI SONATA 2.4i (KU) G4CS 1988/5 -> 1993/10 - HYUNDAI SONATA 3.0i V6 G6AT 1991/1 -> 1993/10 - HYUNDAI SONATA 3.0i V6 G4CP 1994/6 -> 1998/6 - HYUNDAI STELLAR 1.4 (TK) 4G 33 1983/11 -> 1986/9 - HYUNDAI STELLAR 1.6 (TK) AG 32 1983/10 -> 1991/12 - HYUNDAI STELLAR 2.0 (TK) 4G 32 1986/6 -> - HYUNDAI TERRACAN 3.5 V6 - 2001/12 -> - HYUNDAI TUCSON 2.0i - 2004/9 -> - HYUNDAI TUCSON 2.7 V6 - 2004/9 -> - ISUZU FARGO 1.6 4ZA1 -> - ISUZU FARGO 1.8 - -> - ISUZU FASTAR 1.6 - 1975/1 -> 1979/12 - ISUZU FLORIAN 1.6 G161 -> - ISUZU FLORIAN 1.8 G180 -> 1985/3 - ISUZU GEMINI 1.6 G161 -> - ISUZU GEMINI 1.8 G180 -> - KIA MOTORS CARNIVAL III/SEDANOIII 2.7 V6 G6EA 2006/7 -> - KIA MOTORS CEE'D 1.4 16V G4FA 2007/1 -> - KIA MOTORS CEE'D 1.6 16V G4FC 2007/1 -> - KIA MOTORS CEE'D 2.0 16V G4GC 2007/1 -> - KIA MOTORS CERATO 1.6 - 2004/4 -> - KIA MOTORS CERATO 2.0 - 2004/4 -> - KIA MOTORS MAGENTIS I 2.0 16V - 2001/3 -> 2006/2 - KIA MOTORS MAGENTIS I 2.5 V6 24V - 2001/3 -> 2006/2 - KIA MOTORS RETONA 2.0 TD RFTCI 2000/5 -> - KIA MOTORS RIO II 1.4 G4EE 2005/9 -> - KIA MOTORS RIO II 1.6 G4ED 2005/9 -> - KIA MOTORS SPORT WAGON 1.4 16V G4FA 2007/1 -> - KIA MOTORS SPORT WAGON 1.6 16V G4FC 2007/1 -> - KIA MOTORS SPORT WAGON 2.0 16V G4GC 2007/1 -> - KIA MOTORS SPORTAGE I 2.0 TD 4WD RF 1997/10 -> 2005/2 - KIA MOTORS SPORTAGE II 2.0i G4GC 2004/12 -> - KIA MOTORS SPORTAGE II 2.7i V6 G6BA 2004/12 -> - LOTUS ELAN 1.6 16V 4XE1 1989/10 -> - LOTUS ELAN 1.6 16V Turbo 4XE-MT 1989/10 -> - MAZDA 5 2.0 CD - 2005/12 -> - MAZDA 5 2.0 CD - 2005/12 -> - MAZDA 6 2.0 CD - 2002/6 -> - MAZDA 323 1.7 D PN27 1986/4 -> 1989/5 - MAZDA 323 1.7 D PN46 1987/1 -> 1989/5 - MAZDA 323 1.7 D St.W. PN26 1986/11 -> 1990/12 - MAZDA 323 1.7 TD 4EE1-T 1995/2 -> 1998/10 - MAZDA 626 (CB) 2.0 TDi RFT 1999/9 -> 2002/9 - MAZDA 626 (GC) 2.0 D RF46 1983/1 -> 1987/6 - MAZDA 626 (GF/GW) 2.0 TDi RFT 1998/4 -> 2000/11 - MAZDA MPV 2.0 CD RF5C 2002/7 -> - MAZDA MPV 2.3 - 2002/7 -> - MAZDA PREMACY 2.0 TD RF3F 1999/10 -> 2000/9 - MAZDA PREMACY 2.0 TD RF4F 2000/7 -> 2005/6 - MITSUBISHI 3000 GT 3.0i 24V 6G 72 1992/6 -> - MITSUBISHI CELESTE 1.6 ST 4G 32 1977/1 -> 1981/6 - MITSUBISHI CELESTE 2.0 GRS - 1977/1 -> 1981/6 - MITSUBISHI COLT I 1.2 GL 4G 11 1978/12 -> 1984/1 - MITSUBISHI COLT I 1.4 GLX 4G 12 1979/5 -> 1984/1 - MITSUBISHI COLT I 1.4 GT 4G 12 1979/5 -> 1984/1 - MITSUBISHI COLT I 1.4 Turbo G4 12 1981/9 -> 1984/1 - MITSUBISHI COLT II 1.2 EL 4G 16 1984/2 -> 1988/4 - MITSUBISHI COLT II 1.2 GL 4G 16 1984/2 -> 1988/4 - MITSUBISHI COLT II 1.5 GLX 4G 15 1984/9 -> 1988/4 - MITSUBISHI COLT II 1.5 GLX G15B 1985/9 -> 1988/4 - MITSUBISHI COLT II 1.6 Turbo (C13A) - 1984/2 -> 1988/4 - MITSUBISHI COLT II 1.6 Turbo ECi - 1984/2 -> 1988/4 - MITSUBISHI COLT III 1.3 - 1988/4 -> 1992/5 - MITSUBISHI COLT III 1.3 GL 4G 13 1988/4 -> 1990/12 - MITSUBISHI COLT III 1.5 GLXi 4G 15 1988/4 -> 1992/5 - MITSUBISHI COLT III 1.5 GLXi (C52A) 4G 15 1988/4 -> 1992/5 - MITSUBISHI COLT III 1.5 Kat. 4G 15 1990/7 -> 1992/5 - MITSUBISHI COLT III 1.6 GTi 16V 4G 61 1988/4 -> 1990/5 - MITSUBISHI COLT III 1.6 GTi 16V (C53A) 4G 61 1988/4 -> 1990/5 - MITSUBISHI COLT IV 1.5i 12V (C52A) 4G 15 1992/6 -> 1996/9 - MITSUBISHI COLT IV 1.6 GTi 16V (C53) 4G 61 1992/4 -> 1996/4 - MITSUBISHI COLT V 1.5i 16V 4G 15 1996/3 -> 2000/12 - MITSUBISHI COLT VI 1.5 Turbo - 2005/4 -> - MITSUBISHI CORDIA 1.6 GSL 4G 32 1982/10 -> 1984/7 - MITSUBISHI CORDIA 1.6 Turbo 4G 32T 1982/10 -> 1984/7 - MITSUBISHI CORDIA 1.8 Turbo ECi 4G 62T 1984/10 -> 1986/12 - MITSUBISHI CORDIA 1.8GSL 4G 37 1986/10 -> 1986/12 - MITSUBISHI GALANT I 1.6 4G 32 1977/1 -> 1980/8 - MITSUBISHI GALANT I 2.0 4G 52 1979/1 -> 1980/8 - MITSUBISHI GALANT I 2.0 GLX - 1977/1 -> 1980/8 - MITSUBISHI GALANT II 2.0 Turbo ECi 4G 63T 1982/5 -> 1984/5 - MITSUBISHI GALANT III 1.6 GLX 4G 32 1984/6 -> 1987/12 - MITSUBISHI GALANT III 2.0 GLS - 1980/9 -> 1987/12 - MITSUBISHI GALANT III 2.4 GLS (E16A) G64 B 1985/7 -> 1987/12 - MITSUBISHI GALANT IV 1.8 Kat. 4G 37 1987/11 -> 1992/10 - MITSUBISHI GALANT IV 1.8 Kat. (E32A) 4G 37 1987/11 -> 1991/4 - MITSUBISHI GALANT IV 2.0 4G 63 1987/11 -> 1990/4 - MITSUBISHI GALANT IV 2.0 GTi 16V 4G 63 1987/11 -> 1990/4 - MITSUBISHI GALANT VI 2.4 GDI 4G63 GDI 1999/4 -> 2000/9 - MITSUBISHI GALANT VI 2.4 GDI 4G63 GDI 2000/10 -> - MITSUBISHI LANCER I 1.2 4G 11 1980/1 -> 1981/12 - MITSUBISHI LANCER I 1.4 GLX G4 12 1979/9 -> 1983/2 - MITSUBISHI LANCER I 1.6 4G 32GS 1979/9 -> 1983/2 - MITSUBISHI LANCER I 2.0 Turbo ECi 4G 32T 1981/3 -> 1983/2 - MITSUBISHI LANCER II F 1.2 GLX 4G 11 1983/3 -> 1984/1 - MITSUBISHI LANCER II F 1.4 GLX 4G 12 1983/3 -> 1984/1 - MITSUBISHI LANCER II F 1.4 Turbo 4G 12 1983/3 -> 1983/10 - MITSUBISHI LANCER II F 1.4 Turbo 4G 12 1983/11 -> 1984/1 - MITSUBISHI LANCER III 1.2 4G 16 1986/8 -> 1988/4 - MITSUBISHI LANCER III 1.2 GL 4G 16 1984/1 -> 1986/10 - MITSUBISHI LANCER III 1.5 GLX 4G 15 1983/11 -> 1988/4 - MITSUBISHI LANCER III 1.5 GLX G15B 1985/6 -> 1988/4 - MITSUBISHI LANCER III 1.5 St.W. G15B 1985/9 -> 1989/8 - MITSUBISHI LANCER III 1.5 St.W. 4G 15 1985/9 -> 1987/12 - MITSUBISHI LANCER III 1.8 St.W. (C37V) G37B 1987/1 -> 1989/8 - MITSUBISHI LANCER IV 1.3 - 1988/8 -> 1992/5 - MITSUBISHI LANCER IV 1.3 12V G4 13 1991/1 -> 1992/6 - MITSUBISHI LANCER IV 1.5 4G 15 1988/4 -> 1990/5 - MITSUBISHI LANCER IV 1.5 12V 4G 15 1989/5 -> 1990/5 - MITSUBISHI LANCER IV 1.5 12V St.W. (C12V) 4G 15 1990/9 -> 1991/12 - MITSUBISHI LANCER IV 1.5 St.W. (C12V) 4G 15 1988/9 -> 1990/5 - MITSUBISHI LANCER IV 1.8GLXi 4x4 (C77A) 4G 37 1989/9 -> 1992/6 - MITSUBISHI LANCER IV 1.8GTi 16V 4G 67 1989/11 -> 1990/5 - MITSUBISHI LANCER V 1.8GTi 16V 4G 67 1992/6 -> 1993/12 - MITSUBISHI LANCER VI 1.5 16V 4G 15 1995/12 -> 2003/9 - MITSUBISHI LANCER VI 1.6 16V 4G 92 1995/12 -> 2003/9 - MITSUBISHI LANCER VI 2.0 16V Turbo 4G 63 TURBO 1999/1 -> 2003/9 - MITSUBISHI LANCER VII 2.0 - 2003/9 -> - MITSUBISHI LANCER VII 2.0 16V Turbo - 2004/2 -> - MITSUBISHI PAJERO (SHOGUN) 1.8GDI Pini 4G 93 1999/11 -> - MITSUBISHI PAJERO (SHOGUN) 2.6 4G 54 1983/1 -> 1990/4 - MITSUBISHI PAJERO (SHOGUN) 3.0 V6 6G 72 1990/12 -> - MITSUBISHI PAJERO (SHOGUN) 3.0 V6 (L141/146G) 6G 72 1988/11 -> 1990/4 - MITSUBISHI PAJERO (SHOGUN) 3.5 V6 24V - 1994/6 -> 2000/4 - MITSUBISHI SAPPORO 1.6 4G 32 1978/4 -> 1984/9 - MITSUBISHI SAPPORO 2.0 4G 52 1978/4 -> 1980/7 - MITSUBISHI SAPPORO 2.0 4G 63 1980/8 -> 1984/9 - MITSUBISHI SAPPORO 2.0 Turbo ECi 4G 63T 1982/8 -> 1983/3 - MITSUBISHI SAPPORO 2.4 (E16A) 4G 64 1987/6 -> 1990/8 - MITSUBISHI SIGMA 3.0 V6 6G 72 1990/12 -> 1996/7 - MITSUBISHI SIGMA 3.0 V6 St.W. 6G 72 1993/1 -> 1996/7 - MITSUBISHI SPACE WAGON I 1.8 4x4 4G 37 1987/10 -> 1988/8 - MITSUBISHI SPACE WAGON I 1.8GLX 4G 37 1984/1 -> 1988/12 - MITSUBISHI SPACE WAGON I 2.0 4x4 (DO8W) 4G 63 1985/3 -> 1990/4 - MITSUBISHI SPACE WAGON I 2.0 GLX G63 B 1986/6 -> 1988/5 - MITSUBISHI SPACE WAGON I 2.0 GLXi (D04W) 4G 63 1988/6 -> 1991/4 - MITSUBISHI SPACE WAGON I 2.0 GLXi 4x4 (D08W) 4G 63 1988/6 -> 1991/4 - MITSUBISHI STARION 2.0 Turbo ECi 4G 63T(ECI) 1982/5 -> 1985/4 - MITSUBISHI STARION 2.0 Turbo ECi 4G 63T/C 1985/5 -> 1987/8 - MITSUBISHI STARION 2.6 Turbo ECi G54 BT/C 1987/9 -> 1990/6 - MITSUBISHI TREDIA 1.4 GLX 4G 12 1982/10 -> 1985/8 - MITSUBISHI TREDIA 1.6 GLS 4G 32 (BJ80-84) 1982/2 -> 1984/7 - MITSUBISHI TREDIA 1.6 Turbo 4G 32T 1982/2 -> 1984/7 - MITSUBISHI TREDIA 1.8 Turbo 4G 62T 1984/8 -> 1986/7 - MITSUBISHI TREDIA 1.8GLS 4G 37 1984/8 -> 1986/7 - OPEL MONTEREY 3.0 TDI 4JX1 1998/7 -> - OPEL MONTEREY 3.2 24V 6 VD1 1992/6 -> - SUBARU LEGACY 1.8i 16V EJ18 1991/10 -> 1994/9 - SUBARU LEGACY 2.0 Turbo 4WD EJ20-GN 1999/4 -> 1994/10 - SUBARU LEGACY 3.0 24V EZ30 2003/10 -> - SUBARU OUTBACK 3.0 24V EZ30 2004/2 -> - SUZUKI VITARA 1.6 G16A 1988/1 -> 1995/1 - VAUXHALL MONTEREY 3.2 6VD1 1992/6 -> - Maszyny robocze Marka Model Typ Silnik Produkowany Uwagi HITACHI EX-SERIA 12 K/S 3KC1 1990/1 -> - KRAMER 300-SERIA 312ET/EL 3TN84TE -> - MELROE-BOBCAT 300-SERIA 320 D950B -> - SCHAEFF HR-SERIA HR 12 L3E61KL 1997/2 -> - SCHAEFF SK-SERIA SKS611 K4D 1995/1 -> 1999/9 - Dostawcze Marka Model Typ Silnik Produkowany Uwagi FORD ECONOVAN 2.0 D - 1986/3 -> 1992/3 - HYUNDAI H 1 (STAREX) 2.4 - 1997/6 -> - HYUNDAI H 100 2.4i G4CPN 1994/3 -> 2000/4 - HYUNDAI H 200 STELLA 2.4 - 1996/1 -> - ISUZU CAMPO 2.4 TD 4FG1T 1994/2 -> - KIA MOTORS BESTA 2.2 D - 1993/6 -> - KIA MOTORS CERES 2.2 D - 1992/1 -> 1997/1 - MAZDA B-SERIA (PICK-UP) 2.2 D R2 1985/1 -> 1996/3 - MAZDA B-SERIA (PICK-UP) 2.6 4G 54 1987/9 -> 1999/5 - MAZDA E2000-SERIA 2.2 D - 1991/3 -> - MAZDA ECONOVAN 2.0 D - 1986/1 -> - MITSUBISHI L 200 2.0 - 1996/6 -> - MITSUBISHI L 300 1.6 4G 32 1980/5 -> 1986/10 - MITSUBISHI L 300 1.6 4G 32 1986/11 -> 1990/9 - MITSUBISHI L 300 1.8 4x4 4G 62 1984/8 -> 1990/9 - MITSUBISHI L 300 2.0 - 1986/11 -> 1990/4 - MITSUBISHI L 300 2.0 4x4 4G 63 1986/11 -> 1990/4 - MITSUBISHI L 300 2.0 Kat. - 1986/11 -> 1990/4 - MITSUBISHI L 300 2.4 4x4 G64 B 1986/11 -> 1990/4 - OPEL CAMPO 2.3 4ZD1 1991/8 -> 1994/8 - OPEL CAMPO 2.3 4ZD1 1994/9 -> 1996/9 - OPEL CAMPO 2.3 4x4 4ZD1 1991/8 -> - OPEL CAMPO 2.3 4x4 4ZD1 1994/8 -> - VAUXHALL MIDI 1.8 75P 1985/2 -> 1988/8 - VAUXHALL MIDI 2.0 - 1988/3 -> - Ciągniki Marka Model Typ Silnik Produkowany Uwagi LANDINI MISTRAL 40 3TNE88-LAN -> - LANDINI MISTRAL 45 4TNE84-LAN -> - LANDINI MISTRAL 50 4TNE88-LAN -> -
Numery innych producentów/zamienniki: WL7171 - WIX, PP-4.8.4 - Sędziszów, H13W03 - Henghst, OC 205 - Knecht
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach
e-mail: sklep@unisystem.com.pl
UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje [DANE_EU]1X7Vxw3tr+uVI5h4RIGn+4HuK05XUiODhKDwnwPKeqtC2tyKaJ8QPaJpYghwSiZWB3LWnr0vdoZOLfsMF4KGLJcdmP3JZiV2QrwGNk1W9ig=[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076298831.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plciaglawalka.htw.pl
|