Volvo 940 2,3 Turbo,B230FK,M90,polski salon 1996 rok, B230FK, M90, polski salon,zarejestrowany jako ciężarowy+5miejsc.Przegląd do 04.2017,OC do 03.2017,butla do 2026.
Silnik:
-blok seria
-głowica 531 (pełny remont)+zawory wydechowe 38mm+delikatny porting
-wałek V16 (272stopnie, 12,2 liftu)
-turbo TD04 -19T + MBC Turbosmart
-kolektor wydechowy seria z powiększonym oknem wylotu spalin,owinięty bandażem
-kolektor dolotowy B230E zaadoptowany
-przepustnica 3” z 960
-wkładka filtra Pipercross
-MAF 3" z 960
-świece niskooporowe Iskra PXS65,przerwa 0,6mm
-Oil Catch Tank-home made
-BOV ProPerfekt
-olej 10W60
-lekkie koło pasowe
Wydech:
-DP 3" owinięty bandażem (nierdzewka)
-dalej wydech 2,5" z dwoma przelotowymi tłumikami (nierdzewka)
-końcowy tłumik Magnaflow(nowy,duża pucha)
-łącznik elastyczny 2,5” (nowy)
Układ paliwowy:
-pompa Walbro 255l/h
-wtryski 460ccm
-regulator seria
Zawieszenie:
-springi Jamex -40 przód
-springi tył wmocnione -40
-polibusze przód
-regulowany drążek Panharda z polibuszami
-podwójny stabilizator tył
-rozpórka dolna przód ori
-amory przód Monroe Sensatrac
-amory tył Bilstein B8 Sprint
-gruby stabilizator przód z 960 Turbo
Hamulce:
-SWAP na 305mm (nowe tarcze+ klocki ceramiczne Jurid)
-stalowy oplot Hel
-tył tarcze i klocki-seria
-ABS sprawny
Przeniesienie napędu:
-konwersja na jednomas
-tarcze sprzęgła na metalowych przekładkach
-podwójny docisk
-szpera ALD seria
-skrzynia seria + short shifter
Układ dolotowy:
-IC chińczyk
-silikony
-nowe łączniki alu+ wzmocnione opaski
Układ chłodzenia:
-seria
-chłodnica oleju z termostatem
Elektronika:
-seria+ Ecumaster DET3 w technologii Fuel Implant
LPG:
-Stag ISA-2
-wtryski Dragon
-2x AC01-R
-przerobiony wielozawór
-przerobiony zawór-przód
-zasilanie Faro 8mm po całości
Zegary:
-AG doładowanie,temp. spalin,temp. oleju
-sonda szerokopasmowa AEM UEGO (współpracuje z DET3,możliwość logowania AFR podczas jazdy)
Środek:
-fotele kubełki
-jakieś radio
-akumulator w bagażniku (nówka)
-jest ori roleta i kratka-niezamontowane
-boczki z 960
-ori korytka
W zależności od temp. zewnetrznej DET3 pokazuje od 250-260KM i okolice 360Nm na silniku(zdjęcie w galerii) przy ok. 1,1 bar. To są realne osiągi silnika po tych modyfikacjach kto siedzi w temacie ten wie.
Klima zdemontowana,mam wszystkie podzespoły.Można wrócić do klimy ale wtedy osiągi na minus. Oczywiście dodaję oryginalną kierwonicę z airbag'iem i przednie fotele ze sprawnym podgrzewaniem.
Auto jest masakrycznie doinwestowane.Mam całą historię napraw i inwestycji od czasu zakupu (6lat).
Link(trzeba skopiować do okna przeglądarki) do albumu ze zdjęciami(dużo zdjęć): http://www.fotosik.pl/u/kogutoss/album/1666837
Cena podana jest ze wszystkimi gadżetami (felgi,kiera itp).Drugi komplet dobrych zimówek na felgach Galaxy.
W 2016 roku: OC na rok,przegląd,butla nowa,akumulator,klocki tył+regeneracja zacisku,czujnik EGT,czujnik temp.oleju,tuleje poli na drążki reakcyjne i wahacze,sworzeń prawy,piasta prawa i kupa innych drobiazgów.Maska do poprawy lakierniczej (wyszło kilka baboli po kilku latach). Auto z jednego kawałka,bezwypadkowe. Za mojej kadencji jedna stłuczka (maska,błotnik prawy).Reszta auta w oryginale.
Mogę przyjąć w rozliczeniu ładną 245 w benzynie i motocykl typu enduro (dominator,kle,pegaso itp lub cross z rejestracją).
Kontakt tylko telefoniczny po 15,nie odpowiadam na wiadomości i sms. Link: olx.pl/oferta/CID5-ID5hK4J.html
Volvo Seria 900 Volvo 940 B230FK - porządny egzemplarz Witam,
Do sprzedania Volvo 940 w najbardziej poszukiwanej konfiguracji, czyli turbo redblock z końca produkcji.
Auto kupiłem w kwietniu z myślą dopieszczenia i pozostawienia na długo - niestety, ze względów losowych, długo się nim nie nacieszyłem i jestem zmuszony sprzedać.
Auto w kwietniu sprowadzone z Holandii (wyprodukowane w Szwecji, nie w Belgii), po zakupie (ok. 4000 km temu) przeszło duży serwis w warszawskim warsztacie zajmującym się wyłącznie naprawą tylnonapędowych Volvo.
Ponadto sam zdążyłem również wpakować sporo kasy w wyeliminowanie wielu drobnych mankamentów powstałych na skutek 19-letniej eksploatacji (spinki, żarówki, listewki, lampki, wężyki podciśnień itp.). Żadnych patentów i druciarstwa - wszystko w samochodzie poprawiane/naprawiane zgodzie ze sztuką. Pozostało naprawdę niewiele do zrobienia, żeby mieć, moim zdaniem, jedno z najładniejszych 940 w Polsce.
Podczas w/w przeglądu wymienione zostało wszystko co wymagało wymiany:
- Olej w silniku (10W60), w skrzyni i płyn chłodzący
- Filtr oleju, powietrza i paliwa
- Poduszka pod skrzynią biegów
- Palec, kopułka, świece, przewody WN
- Rozrząd z napinaczem
- Zimmering wałka
- Wyczyszczone i nasmarowane zaciski
- Nasmarowane wszystkie zawiasy
Do w/w serwisu użyte wyłącznie markowe części dobrej klasy.
Więcej o samochodzie opowiem chętnie telefonicznie. Nie odpowiadam na maile i smsy. Zainteresowanych zapraszam do obejrzenia auta na żywo - myślę że to znacznie ułatwi decyzję o zakupie :)
P.S.
Oczywiście propozycje typu "Dam 5000 i przyjeżdżam dzisiaj", można sobie od razu darować. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgwIQR.html
Silnik VOLVO 940 2.3 TURBO Kod silnika B230FK Silnik VOLVO 940 2.3 TURBO
Kod silnika: B230FK
Rok produkcji: 1998 r.
Przebieg: 175000 km
Więcej informacji pod telefonem
+ 486 - pokaż numer telefonu -
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDegfrr.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plciaglawalka.htw.pl
|