Dekiel kołpak na koła ŁADA CHROM 2106 NOWY DEKIEL KOŁPAK ŁADA 2106
Podana cena dotyczy 1 SZT. plus ewentualne koszty przesyłki kurier przy wpłacie na konto 14zł za pobraniem 18zł
KOSZT WYSYŁKI
bez względu na ilość, paczka do 30kg
kurier przy wpłacie na konto 14zł za pobraniem 18zł
Posiadamy wiele części do ŁADA NIVA, ŁADA SAMARA, ŁADA 2106,2105,2107
Przyjmujemy zamówienia telefonicznie do godziny 12-13-tej
dostawa w następnym roboczym dniu Link: olx.pl/oferta/CID5-IDaOce1.html
DĘTKA 16" ŁADA NIVA nowa fabryczna rosyjska FABRYCZNIE NOWA ROSYJSKA
Dętka 16"
Zastosowanie:
ŁADA NIVA 1,6-1,7
Cena dotyczy 1 szt.
KOSZT WYSYŁKI
bez względu na ilość, paczka do 30kg
kurier przy wpłacie na konto 14zł za pobraniem 18zł
Posiadamy wiele części do ŁADA NIVA, ŁADA SAMARA, ŁADA 2106,2105,2107
Przyjmujemy zamówienia telefonicznie do godziny 12-13-tej
dostawa w następnym roboczym dniu Link: olx.pl/oferta/CID5-IDejLRl.html
Fotel siedzenie Fiat 125p 2106 Łada na Łada 2103 Zamienię fotel od 125p lub Łady (ciemniejszy, str. kierowcy) na fotel kierowcy do Łady 2103 (taki, jak obok). Lub zakupię. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdgiw3.html
Podnośnik Szyby LADA 1500S (2106) Sprzedam nowy, oryginalny podnośnik szyby do Łady 1500S (2106), rok produkcji 1978, produkcja ZSRR, solidny radziecki wyrób.Podnośnik cały swój żywot przeleżał na strychu. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDaQmSB.html
Kratka, Atrapa, Grill Łada 2106 Lewa Witam,
Mam na sprzedaż atrapę wlotu powietrza do Łady 2106
lewa strona, od kierowcy
bez uszczebień, na pewno wymaga odświeżenia powłoka lakiernicza
1 sztuka
możliwy odbiór osobisty w Grodzisku Mazowieckim lub wysyłka kurierem za pobraniem Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdjLlL.html
Łada Lampy Witam mam na sprzedaż Oryginalne lampy stan oceniam na bdb przeleżały troszkę w garażu są cale nie uszkodzone i nie porysowane Prawdopodobnie są od Lady 2106 chociaż mogę się mylić Sprzedaje je tylko w kpl Bydgoszcz -fordon Link: olx.pl/oferta/CID5-ID9ElgR.html
Lampka ostrzegawcza LADA 1500S (2106) Sprzedam fabrycznie nową, oryginalną lampkę ostrzegawczą drzwi do Łady 1500S (2106). Lampka jest z ZSRR z 1978r., stan idealny.Lampka cały swój żywot przeleżała na strychu. Link: olx.pl/oferta/CID5-ID8bEl3.html
Gaźnik łada 2103,2106 Sprzedam gaźnik do łady 2103.
Posiadam inne części do 2103 i 2106 Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfeRnh.html
Lampy tylne Łada 2106 Lampy tylne do Łady 2106 lub Niwy prawa i lewa. Stan kloszy dobry obudowa i styki lekko zaśniedziałe, jedna z obudów uszkodzona prawdopodobnie nadmiernie nagrzaną żarówką.(widać na zdjęciu). Tył obudów przybrudzony środkiem do konserwacji blach. Cena za dwie sztuki. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDf07AW.html
Pompa oleju Lada 2101 - 07 Witam! Mam do zaoferowania nową pompę oleju do Klasyki czyli Lada 2101, 2102, 2103, 2104, 2105, 2106 oraz 2107. Pompa pozostała z dawnych zapasów części do Lady.
Istnieje możliwość wysyłki. Link: olx.pl/oferta/CID5-ID9P2BW.html
Filtr powietrza DAIHATSU Charade FIAT Argenta, RITMO POLONEZ 125p Filtr powietrza DAIHATSU CHARADE, II, III; FIAT ARGENTA, RITMO, II, 124, 125, 131, 132; LANCIA BETA 1.0-2.0 01.66-
FIAT
1000er-Serie 1500 (116) 147 - pokaż numer telefonu - 1.11 - 1969.03
FIAT
1000er-Serie 1500 147 - pokaż numer telefonu - 4.11 - 1968.10
FIAT
124 1200 (TA) 1197 124 A.000 1966.07 - 1973.10
FIAT
124 1200 1197 124 A.000 1973.02 - 1975.07
FIAT
124 1400 1438 124 B2.000 1968.12 - 1972.12
FIAT
124 1500 1438 124 AC.000 1971.01 - 1975.07
FIAT
124 1500 1438 124 B2.000 1973.01 - 1975.07
FIAT
124 1600 159 - pokaż numer telefonu - 3.01 - 1975.07
FIAT
124 coupe 1400 Sport 1438 124 AC.000 1967.06 - 1972.10
FIAT
124 coupe 1600 Sport 1592 132 AC.000 1972.08 - 1975.12
FIAT
124 coupe 1600 Sport 1592 132 AC.000 1972.08 - 1975.12
FIAT
124 coupe 1600 (BC 1) 160 - pokaż numer telefonu - 0.04 - 1973.10
FIAT
124 coupe 1600 (BC 1) 160 - pokaż numer telefonu - 1.11 - 1973.10
FIAT
124 coupe 1800 Sport 175 - pokaż numer telefonu - 3.01 - 1976.02
FIAT
124 coupe 1800 Sport (CC1) 175 - pokaż numer telefonu - 3.01 - 1976.02
FIAT
124 Familiare 1200 1197 124 A.000 1967.04 - 1973.05
FIAT
124 Familiare 1200 1197 124 A.000 1973.05 - 1975.03
FIAT
124 Spider 1600 Sport (CS) 1592 132 AC.000 1969.01 - 1974.12
FIAT
124 Spider 1800 Sport (CS1) 173 - pokaż numer telefonu - 3.01 - 1975.07
FIAT
125 1.6 (TA) 1608 125 A.000 1967.07 - 1974.03
FIAT
125 1.6 (TA) 1608 125 B.000 1969.05 - 1973.10
FIAT
132 1.6 1585 132 C.000 1976.01 - 1982.12
FIAT
132 1.6 1585 132 C6.000 1977.03 - 1981.12
FIAT
132 1.6 1585 132 C.000 1977.05 - 1982.09
FIAT
132 1.6 1592 132 BB OA O 1972.04 - 1976.01
FIAT
132 1.7 Special (A1) 1756 132 B1.000 1972.04 - 1974.01
FIAT
132 1.7 GLS (A1) 1756 132 B1.000 1974.04 - 1975.12
FIAT
132 1.7 GLS (A1) 1756 132 B1.000 1975.11 - 1977.01
FIAT
132 2.0 1995 132 C2.000 1977.05 - 1981.06
FIAT
ARGENTA (132A) 1600 1585 132 D.000 1981.04 - 1985.12
FIAT
ARGENTA (132A) 1600 i.e 158 - pokaż numer telefonu - 1.04 - 1985.12
FIAT
ARGENTA (132A) 2000 1995 132 C2.000, 132 D1.000 1978.06 - 1985.12
FIAT
ARGENTA (132A) 2000 i.e. 1995 132 C3.000 1981.06 - 1986.07
FIAT
RITMO II (138A) 105 1.6 1585 138 AR.000 1983.01 - 1987.12
FIAT
RITMO II (138A) 125 TC Abarth 2.0 1995 138 AR1.000 1982.12 - 1987.12
FIAT
RITMO II (138A) 130 TC Abarth 2.0 1995 138 AR2.000 1983.04 - 1987.12
FIAT
RITMO kabriolet 100 1.6 1585 138 AR.000 1985.10 - 1987.12
FSO
125P 1.5 1500 1481 115 C 076 1967.10 - 1992.08
FSO
125P kombi 1.5 1481 115 C 076 1967.10 - 1992.08
FSO
132P 1.6 159 - pokaż numer telefonu - 4.01 - 1978.09
FSO
132P 1.8 175 - pokaż numer telefonu - 5.07 - 1978.09
FSO
POLONEZ III 1.6 i 159 - pokaż numer telefonu - 2.09 - 2002.03
FSO
POLONEZ III sedan 1.6 i 159 - pokaż numer telefonu - 2.09 - 2002.03
LADA
120 - pokaż numer telefonu - 0 kombi 1200 (VAZ, WAS2102) 1198 BA3 2101 1973.09 - 1984.08
LADA
120 - pokaż numer telefonu - 0 kombi 1300 (VAZ-21021) 1294 BA3 2105 1981.01 - 1982.12
LADA
120 - pokaż numer telefonu - 0 kombi 1500 (VAZ2102) 1452 BA3 2103 1973.09 - 1985.06
LADA
120 - pokaż numer telefonu - 0 1200 L/S (VAZ, WAS2101) 1198 BA3 2101 1970.01 - 1986.06
LADA
120 - pokaż numer telefonu - 0 1300 (VAZ2101) 1285 BA3 21011 1978.05 - 1987.01
LADA
120 - pokaż numer telefonu - 0 1300 (WAS21011) 1294 BA3 2105 1974.08 - 1984.08
LADA
120 - pokaż numer telefonu - 0 1500 N/S (VAZ2103) 1452 BA3 2103 1975.11 - 1986.10
LADA
120 - pokaż numer telefonu - 0 1500 (WAS2103, WAS2106) 1458 BA3 2103 1972.09 - 1984.08
LADA
120 - pokaż numer telefonu - 0 1600 (2106) 1568 BA3 2103 1984.01 - 1990.01
LADA
120 - pokaż numer telefonu - 0 1600 (WAS2106) 1570 BA3 2106 1972.09 - 1984.08
LADA
120 - pokaż numer telefonu - 0 1600 N/L (VAZ2103) 1570 BA3 2106 1979.03 - 1986.10
LADA
NADESCHDA (2120) 1.7 i 1690 BA3 21214 1997.12 -
LADA
NADESCHDA (2120) 1.7 1690 VAZ-2121.3 1997.12 -
LADA
NADESCHDA (2120) 1.8 1774 VAZ-2130 1997.12 -
LADA
NIVA (2121) 1600 4x4 1568 BA3 2121 1991.11 - 1993.12
LADA
NIVA (2121) 1600 1569 BA3 2121 1980.04 - 1987.12
LADA
NIVA (2121) 1600 1569 BA3 2121 1987.01 - 1995.03
LADA
NIVA (2121) 1600 1570 BA3 2121 1976.12 - 1987.05
LADA
NIVA (2121) 1700 i 1690 BA3 21214 1996.06 -
LADA
NOVA (2105) 1200 Junior/L (VAZ, WAS2105) 1198 BA3 2101 1981.09 -
LADA
NOVA (2105) 1300 Spezial/L (VAZ, WAS2105) 1294 BA3 2105 1981.05 -
LADA
NOVA (2105) 1500 Special (VAZ2105, WAS21053) 1452 BA3 2103 1985.03 -
LADA
odbiór osobisty w Krakowie wysyłka 15zł kurier przy wpłacie na konto lub 20zł pobranie Link: olx.pl/oferta/CID5-IDekFtw.html
Lampy tylne tył Łada 2106 niva tuning Wysyłka. Stan: nowe, jak na foto. Polecam. Sprzedałem auto, a lampy zostały. Link: olx.pl/oferta/CID5-ID2MEvR.html
Lada 2106 Witam.Pojazd kupiłem od pierwszego właściciela.Mechanicznie samochód w bardzo dobrym stanie.Silnik pracuje równo,skrzynia biegów bardzo dobrze.Samochód natomiast jest do naprawy blacharsko-lakierniczej.Brakuje listw bocznych i tylnej.Posiadam 3 komplety kluczyków oryginalne radio.Myślę że dla pasjonaty jest to ciekawy samochodzik.Po naprawie lakierniczej będzie przyciągał wzrok przechodniów.Przegląd ważny do końca czerwca 2017 a OC do końca tego roku.Samochodem można wracac na kołach.Więcej informacji udzielę telefonicznie.Nie odpowiadam na maile i smsy.Zapraszam na oględziny i jazdę próbną.Przyjedź a na pewno się dogadamy. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgsMLx.html
Lada samara 2109,2106,2107 Posiadam różne części do łady samary,silnik,skrzynię,rozrusznik,lampy,alternator,lusterka,amortyzatory,tłumiki,drzwi,błotniki,atrapy,siatkę ochronną na lampy,plastiki,serwo,chłodnica,felgi,hak...Nie które części nowe nie montowane.Szczegóły na telefon.Mogę zamienić na felgi do bory,scenika,wagon lub rower holenderski.Cena 90 za dwa zderzaki. Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeUlSD.html
Filtr oleju FILTRON OP520 Kraków F-VAT O nas: Firma Uni-System powstała w roku 2006. Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze. Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:
lCzęści samochodowe l lTechnika grzewcza l lTechnika chłodnicza l lŚwiadectwa energetyczne l lMultimedialne punkty informacyjne l
Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta Kontakt Uni-System os. Witkowice Nowe 27 31-234 Kraków e-mail: sklep@unisystem.com.pl
tel. 512 936 111 (pn.- pt. godz. 9-17) Wysyłka towarów Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską. Odbiór osobisty Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym Płatności
lwpłata na konto bankowe numer konta: 56 2490 0005 0000 4500 6312 7649 l lPrzesyłka za pobraniem l lPłatność gotówką l
Filtr oleju FILTRON OP 520
Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.
Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.
Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.
Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.
Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.
Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" między innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford
Wymiary filtra:
- A - 93 mm
- B - 72 mm
- C - 62,5 mm
- G - UNF 3/4'-16
- H - mm
- by-pass valve - TAK
- anti-drain back valve - TAK
- anti-syphon valve - NIE
Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta
Zastosowania:
Osobowe Marka______________ Model_________________ Typ___________________ Silnik________ Produkowany_______ Uwagi ALFA ROMEO ALFA 75 1.6 - 1985/5 -> 1989/9 - ALFA ROMEO ALFA 75 1.6i.e. - 1985/5 -> 1989/9 - ALFA ROMEO ALFA 75 1.8 - 1985/9 -> 1992/2 - ALFA ROMEO ALFA 75 1.8 i.e. Turbo - 1986/2 -> 1990/1 - ALFA ROMEO ALFA 75 1.8 Turbo - 1986/9 -> 1992/2 - ALFA ROMEO ALFA 75 1.8i.e. - 1989/8 -> 1992/2 - ALFA ROMEO ALFA 75 2.0 AR06212 1985/5 -> 1988/10 - ALFA ROMEO ALFA 75 2.0T.S. - 1987/1 -> 1992/2 - ALFA ROMEO ALFA 75 3.0 - 1987/1 -> 1992/8 - ALFA ROMEO ALFA 90 1.8 AR06202 1984/10 -> 1987/7 - ALFA ROMEO ALFA 90 2.0i.e. - 1984/10 -> 1987/7 - ALFA ROMEO ALFA 155 2.0 16V TURBO Q4 AR67203 1992/1 -> 1996/4 - ALFA ROMEO ALFA 155 2.0T.S. - 1992/2 -> 1995/2 - ALFA ROMEO ALFA 155 2.5 V6 - 1992/2 -> 1995/4 - ALFA ROMEO ALFA 164 2.0 AR06416 1987/6 -> 1990/8 - ALFA ROMEO ALFA 164 2.0 Turbo AR06476 1987/10 -> 1990/8 - ALFA ROMEO ALFA 164 2.0T.S. AR06416 1987/6 -> 1990/8 - ALFA ROMEO ALFA 164 2.0T.S. Kat. AR64103 1992/9 -> 1998/10 - ALFA ROMEO ALFA 164 3.0 AR06412 1987/6 -> 1990/7 - ALFA ROMEO ALFA 164 3.0i V6 - 1987/6 -> 1990/7 - ALFA ROMEO ALFETTA 1.8 AR01609 -> 1977/12 - ALFA ROMEO ALFETTA 2.0 - -> 1984/12 - ALFA ROMEO ALFETTA GT 1.6 AR01600 1976/1 -> 1982/9 - ALFA ROMEO ALFETTA GTV 2.0 AR00512 1978/7 -> 1986/1 - ALFA ROMEO ALFETTA GTV 2.0 AR01623 1981/1 -> 1986/1 - ALFA ROMEO GIULIETTA 1.3 - 1977/11 -> 1981/4 - ALFA ROMEO GIULIETTA 1.6 - 1977/10 -> 1985/4 - ALFA ROMEO GIULIETTA 1.8 - 1979/4 -> 1985/4 - ALFA ROMEO GIULIETTA 1.8 Turbo AR01354 1984/1 -> 1985/12 - ALFA ROMEO GIULIETTA 2.0 - 1979/4 -> 1980/12 - ALFA ROMEO GIULIETTA 2.0 Turbo AR01699 1983/7 -> 1984/6 - ALFA ROMEO SPIDER 1.6 - -> 1990/12 - ALFA ROMEO SPIDER 2.0 - -> 1993/12 - ALFA ROMEO SPIDER 2.0 VELOCE - 1977/1 -> 1986/5 - ARO ARO 10 1.4 - 1976/1 -> 1984/6 - ARO ARO 10 1.6 - 1976/1 -> 1984/6 - AUDI CABRIOLET 2.6 E ABC 1993/6 -> 1996/12 - AUDI CABRIOLET 2.6 V6 ACZ 1995/5 -> 2000/10 - AUDI CABRIOLET 2.8 E AAH 1992/11 -> 2000/10 - F.S.O-WARSZAWA FIAT 127 P - -> - F.S.O-WARSZAWA FSO 1500 POLONEZ -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ 1.5 GLE - -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ 1.5 GLI Kat. - -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ 1.6 GLE - -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ 1.6 GLI Kat. - 1996/1 -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ 2.0 GLE FORD -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ Atu 1.6 GLI - 1996/1 -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ Atu Plus 1.6 GLi Kat. - -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ Atu Plus 1.6 GSi - 1997/10 -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ Caro Plus 1.5 GLE - -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ Caro Plus 1.5 GLI Kat. - -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ Caro Plus 1.6 GLi Kat. - -> - F.S.O-WARSZAWA POLONEZ Caro Plus 1.6 GSi - 1997/10 -> - FIAT 124 SPIDER 2.0i Kat. 132C3.031 1979/6 -> 1985/4 - FIAT 124 SPIDER 2.0i.e. 132C3.031 1982/3 -> 1987/3 - FIAT 128 1.6 131B1.000 1979/3 -> 1982/3 - FIAT 128 1.6 131C2.000 1980/11 -> 1985/4 - FIAT 128 1.6 Super 131A1.000 1978/3 -> 1984/1 - FIAT 128 2.0 131B2.000 1978/6 -> 1981/12 - FIAT 128 2.0 131C4.000 1981/1 -> 1984/12 - FIAT 132 1.6 - 1977/5 -> 1982/9 - FIAT 132 1.6 132C.000 1977/5 -> 1982/12 - FIAT 132 1.6 GL 132C.000 1972/10 -> 1979/1 - FIAT 132 1.6 GL 132C6.000 1976/5 -> 1979/1 - FIAT 132 1.6 GLS 132C.000 1972/10 -> 1979/1 - FIAT 132 1.6 GLS 132C6.000 1976/5 -> 1979/1 - FIAT 132 1.7 132B1.000 1975/11 -> 1979/1 - FIAT 132 1.8 Special - 1972/2 -> 1979/1 - FIAT 132 1.8GLS - 1974/2 -> 1979/1 - FIAT 132 2.0 132C2.000 1977/5 -> 1981/6 - FIAT 132 2.0i.e. 132C3.000 1980/1 -> 1982/12 - FIAT ARGENTA 1.0 132D 1983/6 -> 1987/3 - FIAT ARGENTA 1.1 132C2 1983/6 -> 1987/3 - FIAT ARGENTA 1.2i.e. 132C3 1983/6 -> 1987/3 - FIAT ARGENTA 1.6 132D.000 1977/5 -> 1987/3 - FIAT ARGENTA 2.0 132C2 1978/6 -> 1985/12 - FIAT ARGENTA 2.0 132D1 1981/9 -> 1985/12 - FIAT ARGENTA 2.0i.e. 132C3.000 1981/6 -> 1986/7 - FIAT REGATA 1.6 S i.e. 90 149C2.000 1987/1 -> 1989/7 - FIAT TIPO 1.8i.e. 159A4.046 1992/10 -> 1993/6 - FIAT TIPO 1.8i.e. 835 C4.000 1994/10 -> - FIAT TIPO 1.8i.e. 159A4.000 1994/10 -> - FIAT TIPO 1.8i.e. Kat. 835 C2.000 1992/3 -> 1993/3 - FORD CAPRI 1.6 LCE 1974/1 -> 1977/12 - FORD CAPRI 1.6 LAC 1974/9 -> 1977/12 - FORD CAPRI 1.6 LCN 1978/1 -> 1987/4 - FORD CAPRI 2.0 NEN 1978/1 -> 1985/12 - FORD CAPRI 2.8i Super PRN 1981/1 -> 1985/12 - FORD CORTINA 1.6 OHC 1973/8 -> 1982/9 - FORD CORTINA 2.0 OHC 1970/7 -> 1982/9 - FORD CORTINA 2.3 6V - 1977/8 -> 1982/9 - FORD ESCORT VI 2.0 16V RS Cosworth N5F 1992/9 -> 1995/1 - FORD ESCORT VII 2.0 16V RS 4x4 N7A 1995/2 -> 1998/10 - FORD ESCORT VII 2.0 RS 16V Cosworth N5F 1995/2 -> 1998/10 - FORD GRANADA 2.0 - -> 1985/8 - FORD GRANADA 2.0i (STH) - 1989/5 -> 1992/2 - FORD GRANADA 2.8i - 1977/8 -> 1981/8 - FORD GRANADA 2.8i PRD 1981/9 -> 1985/8 - FORD GRANADA 2.8i PRC 1982/10 -> 1985/8 - FORD SCORPIO 2.9i BRG 1995/2 -> - FORD SCORPIO 2.9i 24V B0B 1994/10 -> - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.0 NEL 1985/4 -> 1989/8 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.0i - 1985/4 -> 1994/9 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.0i Turnier - 1991/9 -> 1994/9 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.4i - 1986/9 -> 1992/2 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.4i Turnier ARD 1991/9 -> 1994/9 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.8i PRE 1985/10 -> 1986/11 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.8i 4x4 PRE 1985/10 -> 1986/11 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.9 24V Turnier B0A 1993/8 -> 1994/9 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.9i - 1986/9 -> 1994/12 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.9i 24V B0A 1991/4 -> 1992/2 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.9i 4x4 - 1986/9 -> 1994/9 - FORD SCORPIO (GRANADA) 2.9i Turnier BRD 1991/9 -> 1994/9 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 1.3 JCT 1982/7 -> 1989/11 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 1.6 - 1982/8 -> 1993/2 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 1.8 REB 1984/10 -> 1986/12 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 1.8 REF 1987/10 -> 1989/9 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0 NYT 1982/8 -> 1984/10 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0 NET 1982/8 -> 1984/10 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0 NET 1984/11 -> 1986/12 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0 NRD 1985/10 -> 1986/12 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0 NES 1987/1 -> 1993/2 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0i - 1985/3 -> 1993/2 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0i Ghia - 1997/1 -> 1993/2 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0i GT - 1997/1 -> 2001/2 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0i Turnier - 1987/1 -> 1993/2 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.0i XR 4x4 N9C 1990/1 -> 1993/2 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.8 XR 4i PRT 1982/8 -> 1986/12 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.8i XR 4x4 - 1985/2 -> 1988/8 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.9i B4C 1988/8 -> 1993/2 - FORD SIERRA (SAPPHIRE) 2.9i XR 4x4 - 1988/8 -> 1993/2 - FORD TAUNUS 1.3 - 1970/1 -> 1982/7 - FORD TAUNUS 1.6 LCJ 1970/1 -> 1982/7 - FORD TAUNUS 1.6 LAD 1974/1 -> 1982/7 - FORD TAUNUS TURNIER 1.3 - 1979/7 -> 1982/7 - INNOCENTI MILLE 1.0i - 1994/7 -> - LADA (VAZ) FORMA 1100 - 1991/7 -> - LADA (VAZ) FORMA 1300 - 1989/5 -> - LADA (VAZ) FORMA 1500 - 1991/7 -> - LADA (VAZ) NOVA 1200 (2105) BA3 2101 1981/9 -> - LADA (VAZ) NOVA 1300 BA3 2105 1985/9 -> 1990/12 - LADA (VAZ) NOVA 1300 L (2105) BA3 2105 1981/5 -> - LADA (VAZ) NOVA 1500 Kat Kombi BA3 2103 1994/8 -> - LADA (VAZ) NOVA 1500 Kombi BA3 2103 1985/9 -> 1993/2 - LADA (VAZ) NOVA 1500 S (21093) - 1989/6 -> - LADA (VAZ) NOVA 1500 Special (2105) BA3 2103 1985/3 -> 1989/12 - LADA (VAZ) NOVA 1600 (21074) BA3 2106 1988/1 -> - LADA (VAZ) NOVA 1700 Kombi - 1994/8 -> - LADA (VAZ) NOVA 1700i Classic (2107) - 1996/6 -> - LADA (VAZ) SAMARA 1100 BA3 21081 1988/2 -> 1994/12 - LADA (VAZ) SAMARA 1100 Kat. BA3 21081 1996/2 -> - LADA (VAZ) SAMARA 1300 BA3 2108 1986/1 -> - LADA (VAZ) SAMARA 1300 Kat. BA3 2108 1991/9 -> - LADA (VAZ) SAMARA 1500 BA3 21083 1988/1 -> - LADA (VAZ) SAMARA 1500 Kat. BA3 21083 1991/9 -> - LANCIA DELTA 1.8i.e. 835 C2.000 1993/6 -> - LANCIA DELTA 1.8LE 836 C5.000 1994/7 -> - MOSKVICH ALECO 21412 1600 - -> - PEUGEOT 505 2.0 STi 829 (ZEJ) 1979/8 -> 1986/10 - PEUGEOT 505 2.0 Ti 829 (ZEJ) 1979/8 -> 1986/10 - RENAULT R 18 2.0 J6R 716 1982/5 -> 1984/6 - RENAULT R 20 2.0 - 1977/10 -> 1983/12 - RENAULT R 20 2.2 851 700 1980/10 -> 1983/12 - RENAULT R 25 2.2i GTX J7T 1984/4 -> 1984/6 - RENAULT R 30 2.6 - 1975/10 -> 1983/12 - RENAULT R 30 2.7 - 1975/2 -> 1984/1 - SEAT 131 2.0 131C4.000 1978/6 -> 1985/12 - SEAT RONDA 1.2 124B6.000 1982/6 -> 1983/12 - SEAT RONDA 1.4 124B7.000 1982/6 -> 1983/12 - SEAT RONDA 1.6 022A.000 1982/6 -> 1983/12 - UAZ 469 2.0 FIAT -> - ZAZ TAVRIA VAN - -> - ZAZ TAVRIA ZAZ 1102 - 2000/4 -> - Dostawcze Marka Model Typ Silnik Produkowany Uwagi FORD P100 PICK-UP 1.6 - 1982/4 -> 1987/12 - FORD P100 PICK-UP 2.0 - 1988/1 -> - FORD TOURNEO 2.0i - 1994/11 -> 2000/12 - FORD TRANSIT (86) 1.6 LAT 1985/11 -> 1991/9 - FORD TRANSIT (86) 2.0 NAT 1985/11 -> 1991/9 - FORD TRANSIT (86) 2.0 N6T 1985/12 -> 1992/9 - FORD TRANSIT (86) 2.9i - 1989/4 -> 1991/6 - FORD TRANSIT (92) 2.0 NCA 1991/9 -> 2000/9 - FORD TRANSIT (92) 2.9i - 1991/7 -> 1994/9 - IVECO DAILY (GRINTA) 30- 9 6132BZ 2C0 1981/12 -> 1987/12 - IVECO DAILY (GRINTA) 35- 9 613BZ 2C0 1981/12 -> 1987/12 - NISSAN TRADE 2.0 D LD20E 1987/3 -> - NYSA MOTOR POLONEZ TRUCK 1.6 MPi - 2001/1 -> - NYSA MOTOR POLONEZ TRUCK Cargo-Van 1.6 - -> - NYSA MOTOR POLONEZ TRUCK STANDARD (ST) 1.6i Kat. - -> - RENAULT MASTER I 2.0 829 1982/10 -> 1984/6 - RENAULT MASTER I 2.2 829 731 1980/10 -> 1984/6 - RENAULT TRAFIC I 2.0 829 1980/9 -> 1984/6 - Ciężarowe Marka Model Typ Silnik Produkowany Uwagi FORD A-SERIA 0510 V6 HXC 1986/1 -> 1986/1 - FORD A-SERIA 310 V6 LC-ESSEX 1973/10 -> 1983/6 - FORD A-SERIA 510 V6 LC-ESSEX 1973/10 -> 1983/6 - FORD A-SERIA 610 V6 LC-ESSEX 1973/10 -> 1983/6 - Wózki podnośnikowe Marka Model Typ Silnik Produkowany Uwagi STILL R-SERIA R 40 FORD -> - Wózki transportowe Marka Model Typ Silnik Produkowany Uwagi LINDE-GŰLDNER H-SERIA H 12 FORD 1.3 -> - LINDE-GŰLDNER H-SERIA H 15 FORD 1.3 -> - LINDE-GŰLDNER H-SERIA H 20 FORD -> -
Numery innych producentów/zamienniki: WL7067 - WIX, PP-5.2.2 - Sędziszów, H12W01 - Henghst, OC 97 - Knecht
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach
W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.
e-mail: sklep@unisystem.com.pl
UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje [DANE_EU]OjPde5T3wYAMtsu11TKTk1GFTlIx1QXxwslvRcLyvClj8aYVXUejDJ3B9c3kdpIudcSoFIFxetHSmSR+V0zvKg/bn4Jfvk3X2SaA5kqOHt4=[/DANE_EU] Link: allegro.pl/-i6076309756.html
Lampa tylna Lada 2106 Lampy kupione jakieś 30 lat temu przeleżały w pudełku w piwnicy nie były zakładane czas im nie zaszkodził jak widać na zdjęciach wyglądają jakby kupowane wczoraj , mam komplet P i L Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfJB9h.html
Łada 2103 tył 2107 pas tylny 2106 Na sprzedanie pas tylny do ładny, jest on nowy ze starych zapasów, możliwa wysyłka Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgvvpf.html
Maska, pokrywa silnika Łada 2103 lub 2106 Witam,
mam do sprzedania pokrywę silnika do Łady 2103,
maska jest nowa, lecz przeleżała dużo czasu w magazynie, co widać na zdjęciach,
drobne ogniska rdzy oraz małe uszkodzenia na środku maski,
zachęcam do kupna,
w razie pytań proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny Link: olx.pl/oferta/CID5-ID92WcW.html
Element optyczny FSO-H4 (bez żarówki) - 1szt Sprzedam element optyczny Element optyczny FSO -H4 (bez żarówki)
Firma: WESEM
Funkcje światła: MIJANIA
Ruch: prawostronny
Typ: H4
Zastosowanie: FSO 1500, FIAT 125p, JELCZ, ŁADA 2103 i 2106, POLONEZ, STAR
posiadam w sprzedaży 2 szt.
Koszt przesyłki zgodny z cennikiem poczty polskiej.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgKkCr.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plciaglawalka.htw.pl
|